ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

El caqui de la Ribera serà el producte estrella en la Fira Gastronòmica de l’Alcúdia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 27, 2022
336 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La fira, que tindrà lloc del 4 al 6 de novembre, comptarà amb més de 40 expositores

Més de quaranta expositores de productes, un mercat d’artesania i una fira d’atraccions coparan el calendari festiu el proper cap de setmana, del 4 al 6 de novembre, en un esdeveniment de caracter lúdic i comercial que té al caqui com a principal protagonista. Després d’anys d’incertesa, motivada per la pandèmia de la COVID-19, la qual va obligar a anul·lar durant dos anys consecutius tots i cadascun dels actes d’esta fira amb més de vint-i-cinc anys d’existència, els promotors han tornat a convocar als responsables de vins, caves, licors, formatges i embotits de més renom de la Comunitat Valenciana per a entonar un cant al bon menjar i millor beure.

Al llarg d’un passeig totalment habilitat i condicionat per a l’ocasió, el públic podrà gaudir de degustacions, cates i presentacions de productes a un preu simbòlic. Amb un tiquet de 7 euros, es podrà accedir a cinc degustacions i a un got de cristall, amb què es podran tastar els vins, licors i vermuts valencians més coneguts.

El Consell Regulador de la Denominació d’Origen «Kaki Ribera del Xúquer», es presentarà de nou, a través de la mateixa cooperativa Agrícola Nuestra señora de L’Oreto, amb el seu producte diferenciat, el caqui «roig brillant», varietat obtesa l’any 1998 i reconeguda amb una indicació geogràfica protegida per la Unió Europea l’any 2001.

Una de les novetats d’esta nova edició ha estat el canvi de data, ja que en lloc del pont del 9 d’ocutbre, els organitzadors han optat per retardar la celebració de la fira al primer cap de setmana del mes de novembre, la qual cosa no significa que en properes edicions no es torne al format habitual.

La Fira Gastronòmica de L’Alcúdia ha flectat una línia discrecional de bus, el conegut com a «Kakibus», per a portar gent d’altres localitats a passejar per la fira amb visites de mitja jornada, matí o vesprada. També n’hi haurà una zona de tapes i un escenari per a actuacions de música ambiental.

Tags: Alcúdia

Lo + leído

El sofisticado método para robar coches en segundos de la banda de Alicante que ha caído con 19 detenidos y cargamentos de droga

La Guardia Civil ha desmantelado en la provincia de Alicante una de las organizaciones criminales…

Avistamiento de cetáceos en la Comunitat Valenciana: descubren qué 6 especies viven en sus costas y el inesperado aliado para encontrarlas

La Generalitat Valenciana ha confirmado la presencia recurrente de seis especies de cetáceos en aguas…

Rafa Carrió, nou alcalde de Dénia: Compromís rep la vara de comandament després d’11 anys de govern del socialista Vicent Grimalt

El passat dissabte, 20 de juny, l'Ajuntament de Dénia va viure una jornada històrica amb…

Otras noticias

Representantes de las víctimas de la DANA en Les Corts.
L' Horta SudLa Ribera AltaRequena - Utiel

Cierre definitivo de la comisión de la DANA en Les Corts: PP y Vox aprueban las conclusiones y las víctimas la tachan de investigación ‘fake’

Por Toni Cuquerella
Concert de La Fúmiga.
La Ribera Alta

L’última abraçda de La Fúmiga: Alzira anuncia un concert històric i gratuït per a acomiadar la banda a casa

Por Toni Cuquerella
Guadassuar2
La Ribera Alta

Guadassuar avanza en la reforma de su red hídrica con una inversión de 242.000 euros tras los daños de la DANA

Por Javier Ruiz
Zulima Pérez, durante su comparecencia.
L' Horta SudLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

Por Toni Cuquerella
Guàrdia Civil.
El Camp de TúriaLa Ribera AltaRequena - UtielValencia

Esclavitud en Venta del Moro, Tous y Nàquera: jornadas de 18 horas sin sueldo y 60 personas en una habitación

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
La Ribera Alta

Golpe al narcotráfico en Carlet: desarticulado un clan familiar jerarquizado con 20 detenidos

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?