ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Hospital d’Ontinyent i les ampliacions dels centres de salut de Quatretonda i Bocairent rebran la major part dels 54 milions del pressupost de la Generalitat a la comarca

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 2, 2022
208 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La redacció del projecte de desdoblament de la CV-60 supera el milió d’euros “per materialitzar el compromís del Consell de Ximo Puig amb la vertebració comarcal”

El projecte de pressupost de la Generalitat Valenci-ana presentat aquest dilluns, 31 d’octubre, consigna de forma directa una inver-sió inicial de 53,72 milions d’euros a la Vall d’Albaida, a falta de concretar-ne moltes altres conforme avance la tramitació dels comptes a les Corts. Entre les principals partides destinades a la comarca destaquen els 35,5 milions dedicats al nou hospital d’Ontinyent i el 1.175.000 euros per a la redacció del desdoblament de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig així com els 7,6 milions reservats per als edi-ficis judicials d’Ontinyent.

D’aquesta forma, el Consell presidit per Ximo Puig “referma la seua aposta per la Vall d’Albaida amb tres projectes cabdals i llargament anhelats per la nostra ciutadania”, en paraules del secretari general dels socialistes de la comarca, Fede Vidal. Igualment, des del PSPV-PSOE es destaca la territorialitat de les partides destinades al conjunt dels 34 municipis amb algunes tan simbòliques com els 70.000 euros destinades al toc manual de campanes d’Albaida en la seua cursa per esdevenir patrimoni immaterial de la UNESCO o els 488.940 euros repartits a cada consistori dins del Pla Coresponsables de la Conselleria d’Igualtat i Políti-ques inclusives.

Ontinyent rebrà, a més, 1.150.000 euros per a rehabilitació urbana en la Cantereria i en el centre històric de la Vila mentre que Quatretonda (751.000 €) i Bocairent

(2.000.000 €) comptaran amb centres de salut de majors prestacions. La cons-trucció d’un embassament per a Otos, Bèlgida i Carrícola contempla una inver-sió de 1.210.000 euros o una actuació d’abastiment entre pous a la Pobla del Duc suposarà 560.000 euros.

A més d’acomplir el compromís de redactar el projecte de desdoblament de la CV-60, la Conselleria de Política territorial preveu la connexió entre aquesta via i la N-332 i l’AP-7 a la Safor. Addicionalment, el departament presidit per Rebeca Torró actuarà en la millora de la seguretat viària a Bellús, Albaida i Bocairent amb 1.758.480 euros. Al seu torn, Aielo de Malferit sumarà a la dotació com a capital cultural valenciana una partida de 40.000 euros per a millora dels seues recursos turístics.

La varietat de partides “ens parla d’un Consell sensibilitzat amb les necessitats de la nostra comarca, des d’Ontinyent fins als municipis més menuts, que per-segueix la nostra vertebració com a territori dinàmic”, segons Fede Vidal. Final-ment, el representant socialista destaca “la consignació en els pressuposts de les partides anunciades demostrant que amb Ximo Puig la Generalitat compleix amb la Vall d’Albaida”.

Tags: Onda

Lo + leído

Sagunt 2026: les claus de l’any en què la gigafactoria de PowerCo canviarà la ciutat

L’any 2026 s'albira com un punt d'inflexió històric per a Sagunt, marcat per la posada…

Detectan en Dénia y Xàbia una microalga tropical que puede contaminar al pescado con toxinas

Un equipo de investigación de la Universidad de Alicante (UA) ha detectado en el litoral…

Gandia regula l’ús dels patinets elèctrics: aquestes seran les obligacions i restriccions de circulació

L'Ajuntament de Gandia ha fet un pas definitiu en la regulació de la convivència urbana…

Otras noticias

Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'AlbaidaNavidad

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?