ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Justícia atén la petició d’Ontinyent i manté a la ciutat l’atenció judicial en violència contra les dones

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 18, 2022
156 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Natàlia Enguix valora positivament l’anunci però reclama un jutjat exclusiu contra violència de gènere a Ontinyent

La Conselleria de Justícia de la Generalitat Valenciana ha atés la petició de l’Ajuntament d’Ontinyent, i mantindrà a la ciutat l’atenció judicial en matèria de violència contra les dones. Així es desprén de la publicació del Real Decret 954/2022 de 15 de novembre, de creació d’unitats judicials i adequació de la planta judicial, aprovat pel Govern d’Espanya.

Cal recordar que els mitjans de comunicació publicaven el passat mes de gener la previssió de la Conselleria i el TSJCV d’agrupar l’atenció exclusiva sobre violència de gènere a Xàtiva, on s’haurien derivat els casos d’Ontinyent. Davant això, l’Alcalde, Jorge Rodríguez, va solicitar formalment a la Consellera Gabriela Bravo que reconsiderara la proposta abans de traslladar-la al Consell General del Poder Judicial, fent-li constar la necessitat de la prestació d’aquest servei a Ontinyent.

La regidora d’Igualtat d’Ontinyent, Natàlia Enguix, mostrava la satisfacció del Govern Municipal pel manteniment de les competències als jutjats de la localitat, ja que “açò evitarà el desplaçament de les nostres dones a altres ciutats i la seua revictimització”, tot i que reclamava la creació d’un jutjat d’atenció exclusiva a la violència de gènere a la ciutat.

Enguix també lamentava que les dones de municipis de La Vall d’Albaida qe depenen del partit judicial de Xàtiva es vegen afectades pel Real Decret, que determina que el jutjat nº2 de Xàtiva perdrà les competències que tenia en esta matèria, que passen als jutjats d’Alzira. La regidoria ontinyentina lamentava “que estes dones s’hagen de desplaçar ara fins Alzira”, i reclamava que tots els recursos contra la violència de gènere “estiguen sempre el més a prop possible dels llocs de residència de les víctimes”.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia revoluciona la seua primera línia de platja amb el primer ‘Espai Climàtic’ contra la calor: així serà el nou passeig marítim

L'Ajuntament de Gandia ha aprofitat l'aparador internacional de Fitur per a presentar un projecte estratègic…

Tavernes de la Valldigna recibe 45.000 m³ de arena para regenerar su playa tras temporal

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha visitado Tavernes de la…

Benetússer actualiza su Plan Municipal de Emergencias con una nueva red de altavoces

El Ayuntamiento de Benetússer trabaja en la renovación de su Plan Municipal de Emergencias tras…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?