ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent, entre les guardonades en els Premis Universitat-Societat de la Universitat de València

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 15, 2022
40 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

L’entitat financera ha obtingut el Premi Col·laboració Universitat-Societat pels seus vincles amb la Universitat de València a través de diferents programes i iniciatives

Caixa Ontinyent ha estat distingida junt al jurista Alfredo Calot, secretari del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE), i la catedràtica de la Facultat de Medicina de la Universitat de València, Consuelo Borrás, en els Premis Universitat-Societat del Consell Social de la Universitat de València en la seua vint-i-sisena edició.

La decisió del jurat dels Premis Universitat-Societat s’ha donat a conéixer després de la seua reunió en la seu de la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València, ADEIT.

Caixa Ontinyent ha obtingut el Premi Col·laboració Universitat-Societat pels seus vincles amb la Universitat de València a través de diferents programes i iniciatives. Fundada en 1884, és l’única caixa d’estalvis de la Comunitat Valenciana. Caixa Ontinyent col·labora contínuament amb la Universitat a través del finançament de la Fundació Campus Ontinyent, i en la implantació de diversos graus al Campus d’Ontinyent de la Universitat de València. A més de sostindre econòmicament diversos títols propis de la Universitat de València, Caixa Ontinyent també col·labora en l’acolliment d’estudiants en pràctiques de la Universitat de València, així com en diferents càtedres d’innovació.

«Aquests premis són el millor exemple de la implicació de la societat civil valenciana en el progrés de la Comunitat Valenciana», ha assenyalat la presidenta del Consell Social i de la Fundació ADEIT de la Universitat de València, María Emilia Adán.

Els premis s’entregaran en la seu de la Fundació ADEIT el pròxim 19 de gener de 2023, en un acte en el qual es donaran cita els més alts representants de la Universitat, de l’Administració i del món empresarial i social. «Es tracta de la trobada de major importància entre la Universitat, l’Administració i els agents que conformen la societat civil», ha subratllat la presidenta del Consell Social.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?