ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV d’Ontinyent acusa al govern municipal de no demanar la subvenció del programa ‘ERTEFE’ de fons europeus

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 2, 2023
74 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Els socialistes alerten que no sol·licitar l’ajuda pot suposar «una pèrdua d’oportunitats i situen Ontinyent en una posició de desavantatge respecte d’altres municipis»

El PSPV d’Ontinyent ha acusat al govern local de no haver demant la subvenció del programa ‘ERTEFE’ de fons europeus, la qual cosa pot suposar «una pèrdua d’oportunitats».

Expliquen els socialistes que el dia 16 de juny del 2022 es publicà al DOGV (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana) les bases reguladores del Programa de contractació de personal tècnic per a la captació de fons europeus en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.

Aquest programa d’ajudes té, com a objectiu fonamental, dotar als consistoris dels recursos humans necessaris per a gestionar aquests fons i permetre captar la major quantitat de finançament possible.

A més a més, s’hi facilitarà l’assessorament, en aquest àmbit, al teixit empresarial de pimes locals, s’hi generaran oportunitats laborals vinculades al territori i s’hi facilitarà la transformació productiva cap a una economia verda, digital i respectuosa amb el medi ambient.

«Per tant, Ontinyent, tenia al seu abast poder beneficiar-se d’aquestes ajudes, contractar fins a dos tècnics i situar-se, així, en una posició d’avantguarda que garantisca l’arribada d’uns diners que es materialitzen en projectes, inversions i un major benestar per a la ciutadania», expliquen des del PSPV. «No obstant, malauradament, una vegada fets públics els llistats de municipis sol·licitants, no apareixem enlloc» afegeixen.

El PSPV d’Ontinyent ha manifestat així que «ens preocupa moltíssim aquesta circumstància i ens preguntem per què, l’Ajuntament de la nostra ciutat, no consta entre les entitats adherides».

En paraules del candidat a l’alcaldia, José Antonio Martinez: “No estem en disposició de renunciar a aquest tipus d’oportunitats. No podem permetre’ns el luxe de no sol·licitar subvencions i aconseguir així majors recursos.”

Segons Martínez “no participar de la convocatòria suposa no comptar amb tècnics especialistes i augmenta, considerablement, el risc de pèrdua d’uns fons europeus que, si més no, resulten essencials per al nostre futur i desenvolupament”.

“De la mateixa manera, afecta la nostra competitivitat, situant-nos en una clara posició de desavantatge enfront d’altres poblacions que sí que disposaran d’aquests equips”.

«Ciutats de característiques similars com Dénia, Xàtiva, Villena o Burjassot han realitzat les seues corresponents peticions. Fins i tot l’ajuntament de València o municipis de la comarca com Aielo de Malferit i Benigànim s’han acollit a la convocatòria», conclouen.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Torrent avanza en la construcción de la nueva pasarela del CEIP Juan XXIII

La construcción de la nueva pasarela peatonal del CEIP Juan XXIII en Torrent avanza a…

Sagunto exige soluciones urgentes para el servicio de autobús a Valencia

El Ayuntamiento de Sagunto insiste en mejorar el servicio de autobús interurbano que opera bajo…

Paiporta otorga Medalla de Oro a la ciudadanía en reconocimiento a su solidaridad durante la DANA

El Ayuntamiento de Paiporta ha decidido rendir homenaje a la ciudadanía por su destacada actuación…

Otras noticias

Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'entrevista entre Jorge Rodríguez i Marciano Gómez.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

Por Toni Cuquerella
ganadera blanca1 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

De diseñadora de moda en Valencia a ganadera en El Palomar

Por Agronews
Reunió de la regidora Gandia amb els veïns afectats.
La Vall d'Albaida

Queixes de veïns i expedients oberts: Ontinyent torna a exigir a la Conselleria una solució a les males olors d’una depuradora

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?