ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva farà una 5a fase dels Bons de Comerç Local i assolirà una injecció de 3 milions d’euros en el sector

L'actual fase comptarà amb un pressupost de 500.000 euros i començarà aquest divendres 15 de desembre
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 13, 2023
351 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4454 xativa bons comerc local 5a fase

L’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà i la gerent d’Adexa Maria José Díaz Patiño han presentat aquest matí en roda de premsa la 5a edició dels bons de comerç local de Xàtiva, amb els quals es posaran en circulació 500.000 euros que s’injectaran directament als comerços i establiments de la ciutat adherits a la campanya.

«Xàtiva és, dins de la Comunitat Valenciana, la ciutat que més diners ha injectat en la seua economia a través del programa de bons locals. El suport al comerç local fa fonamental el treball que realitzem des de l’Ajuntament i anem a seguir treballant dia a dia per seguir donant impuls a aquest sector tan important per a Xàtiva», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, qui ha afegit que «la intenció és que s’aprofiten els bons per als dies de Nadal i els regals de Reis o les rebaixes, i la resposta dels veïns i veïnes de Xàtiva sempre és magnífica.

Els bons de comerç local es podran adquirir, a partir del divendres 15 de desembre a primera hora del matí, al lloc web www.reactivemxativa.es. Es podran adquirir un total de dos bons per persona, per valor de 20 euros cadascun. Cada bo es podrà bescanviar per 40 euros als comerços adherits a la campanya fins al mes de juny de 2024. Per a poder adquirir els bons la persona usuària (que haurà de ser major de 18 anys i empadronada a Xàtiva abans del mes de desembre) haurà d’identificar-se amb el seu DNI.

En total, en aquesta edició, s’han inscrit 200 comerços i establiments de Xàtiva de diferents sectors com ara alimentació, electrodomèstics, serveis, hostaleria, sanitari i comerç en general. A la web es podrà trobar el llistat de negocis adherits on es podran bescanviar els bons, els quals s’identificaran també amb una pegatina.

A més a més, també s’habilitarà a la web un formulari per autoritzar a altra persona a fer ús dels bons adquirits. «Aquest sistema el vam posar en marxa en la darrera edició i ha sigut molt útil, ja que és molta la gent que acumula bons per tal de bescanviar-los per un producte més costós», ha indicat la gerent d’Adexa Maria José Díaz Patiño.

Aquesta acció de promoció econòmica de la ciutat es va iniciar l’any 2020 com a conseqüència de les dificultats econòmiques esdevingudes a causa de la Covid-19, per la qual cosa la gran majoria d’establiments van haver de tancar i veure minvada la seua activitat. Des d’aleshores, i amb el mig milió d’euros d’aquesta cinquena fase, la inversió en els bons de comerç local de Xàtiva arribarà fins als 3 milions d’euros, els quals van parar directament al comerç local per enfortir el teixit empresarial de la ciutat.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Un terratrèmol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva se sent a la Safor i la Marina Alta

El sud de la província de València ha registrat un episodi sísmic durant la darrera…

El servicio de agua en Riba-roja alcanza un 93% de valoraciones positivas entre la ciudadanía

El servicio de agua en Riba-roja se sitúa entre los mejor valorados por la ciudadanía,…

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

La ràpida intervenció dels serveis d'emergència i les forces de seguretat va evitar una tragèdia…

Otras noticias

Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?