ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva estrena el nou pavelló esportiu que portarà el nom de l’ex jugadora Pilar Larriba Sala

A la jornada de portes obertes hi va haver exhibicions esportives de diversos clubs de la ciutat i una sorpresa per part de les exjugadores del Tormo Barberà
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 13, 2023
391 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
326 xativa pavello pilar larriba portes obertes

Dissabte passat, Xàtiva va obrir les portes del nou pavelló de la ciutat que porta el nom de l’exjugadora xativina i estrella del voleibol nacional, Pilar Larriba Sala, a qui es va retre un emotiu homenatge durant la jornada.

Al llarg del matí, diversos clubs esportius de la ciutat van realitzar exhibicions al pavelló i van poder provar la qualitat de les noves instal·lacions, amb la mirada atenta dels pares, mares i públic curiós que s’havia apropat per a gaudir d’un matí de festa i esport. Els clubs que hi van participar van ser el Club Taekwondo La Costera-Xàtiva, el Club Nou Bàsquet Xàtiva, el Club Gimnasia Rítmica, el Club Voleibol Xàtiva, el Club Kick Boxing The Mechanic, el Club Acrodance i el Club Esgrima Xàtiva.

Al voltant de les dotze del matí va fer la seua entrada al nou pavelló Pilar Larriba , qui va estar acompanyada per l’alcalde, Roger Cerdà; pel regidor d’Esports, Vicent Lluch i per la primera tinenta d’alcalde, Amor Amorós, junt a altres representants de la Corporació Municipal i a la nova presidenta de la Coordinadora de Clubs Esportius de Xàtiva, Nerea Roses. Junts van recórrer les instal·lacions i accediren a les pistes esportives pel passadís central, on l’homenatjada va ser rebuda amb un fort aplaudiment del públic. Pilar Larriba va ser objecte de moltes abraçades, felicitacions i va posar per a un bon grapat de fotografies per part de persones assistents i familiars.

El moment emotiu de la jornada de portes obertes va arribar amb la sorpresa que l’organització li tenia reservada a Pilar Larriba. Al voltant de vint companyes d’equips on Larriba va desenvolupar la seua trajectòria esportiva es desplaçaren a Xàtiva per participar de la celebració, provinents de distints punts de la geografia com ara Barcelona o les illes Canàries, algunes d’elles després d’anys sense veure’s. Li lliuraren un ram de flors com a obsequi i es van fondre en un calorós abraç. Pilar va contenir les emocions amb dificultat.

Visiblement satisfeta pel reconeixement, Pilar Larriba va donar les gràcies a «la Corporació Municipal, a la coordinadora de clubs i a tots vosaltres», referint-se a les més de dues centes persones que acudiren a l’acte. Larriba va confessar que havia sigut «inesperat» i que estava sent «massa intens». L’homenatjada va dir que «hui és un dia de l’esport de Xàtiva, ja que tenim un nou pavelló, una nova instal·lació molt esperada i molt necessària i ara el que toca és continuar entrenant i continuar tenint il·lusió». Pilar Larriba va finalitzar la seua intervenció mostrant el seu respecte i admiració als clubs esportius de la ciutat.

Per la seua banda, l’alcalde Roger Cerdà va dir que «aquest pavelló ha sigut una carrera d’obstacles» relatant tota la sèrie de vicissituds que ha patit el projecte fins a ser una realitat, amb pandèmia de per mig. Cerdà va continuar dient que «després de 4 anys, el resultat està ací i si tot això ha sigut difícil, el més fàcil de tot va ser posar-li nom al pavelló. Quan decidirem posar-li el nom d’una dona que haguera obert camins en aquesta ciutat i a l’esport, tot el món va tindre clar que ixe nom havia de ser el de Pilar Larriba Sala».

Finalment, el regidor d’Esports, Vicent Lluch, va manifestar que «la figura de Pilar Larriba Sala reuneix tots els requisits per a donar nom a aquest nou pavelló, per la seua brillant trajectòria esportiva i, d’altra banda, la situació ens oferia l’oportunitat de posar un nom femení a un nou lloc públic, contrarestant la desigualtat existent i llançant un missatge a favor de la igualtat entres dones i homes». Per al regidor, «aquest pavelló naix com a resposta a les necessitats de major espai per a la pràctica esportiva que teníem els clubs de la ciutat, de manera especial per als entrenaments, i per això, hem de contemplar el pavelló Pilar Larriba Sala com un assoliment, com un èxit col·lectiu de tot l’esport xativí».

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

València auditará los cortafuegos de la Devesa tras evitar que las llamas arrasaran 180 hectáreas

El Ayuntamiento de València someterá a revisión los cortafuegos del parque natural de la Devesa…

Aldaia activa las becas de hasta 60 euros para la compra de material educativo

El Ayuntamiento de Aldaia ha puesto en marcha la convocatoria de becas para la adquisición…

El Circuit Ricardo Tormo acoge el regreso del FIM MotoJunior con 4 categorías en juego por el título

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste marca este fin de semana el regreso a la…

Otras noticias

la costera
La Costera

6 de cada 10 persones sense faena superen els 44 anys a La Costera

Por Adrián Lupiáñez
Mapa de la intervenció a l'A-35.
La Costera

El Ministeri destinarà 2,3 milions a reforçar estructures amb més de 40 anys en l’autovia A-35 a l’Alcúdia de Crespins i Cerdà

Por Toni Cuquerella
Brigada de neteja de la Fira de Xàtiva.
La Costera

La Fira de Xàtiva 2026 marca un rècord de reciclatge: la recollida d’envasos i paper es duplica respecte a l’any anterior

Por Toni Cuquerella
xativa
La Costera

Xàtiva repara d’urgència la N-340 al Jardí del Bes per a solucionar les filtracions de la pluja

Por Adrián Lupiáñez
Nous cotxes de la Policia Local de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva renova la seua Policia Local amb dos nous vehicles híbrids

Por Toni Cuquerella
ontinyent
CulturarteLa Costera

Ambaixades Mora i Cristiana d’Ontinyent 2026: horaris i com acaben les festes

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?