ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva convoca la comissió de seguiment del protocol municipal contra la violència de gènere

Durant la reunió es va tractar també l’elaboració del nou Pla Municipal contra la Violència de Gènere
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 24, 2023
223 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6776 xativa comissio seguiment protocol contra violencia genere

El passat divendres va tindre lloc a l’Ajuntament de Xàtiva una reunió de la comissió de seguiment del protocol municipal contra la violència de gènere, en la qual va participar com a presidenta la regidora de Dona i Igualtat Amor Amorós i personal del departament municipal.

Aquesta comissió s’encarrega de fomentar la participació i la col·laboració entre els diferents agents, serveis i recursos que treballen en l’acompanyament de les dones que estan patint violència de gènere i també posa de manifest quins són els protocols en cadascun dels recursos per a detectar una possible violència masclista.

La reunió tenia l’objectiu d’impulsar, fer el seguiment i avaluar les accions contra la violència masclista que s’estan duent a terme tant a Xàtiva com des de la Generalitat Valenciana. En la mateixa, a més de l’avaluació i el seguiment d’aquest protocol, també es va abordar el disseny i elaboració del nou Pla Municipal contra la Violència de Gènere i es van posar damunt la taula els diferents protocols que hi ha tant a Sanitat, com a la Casa de les Dones o a Casa Rural 24h per poder detectar casos.

«Des de l’Ajuntament de Xàtiva creguem que és molt necessari una detecció precoç i una intervenció i acompanyament, sempre amb el consentiment de la víctima, però a més coordinada amb els diferents recursos», ha indicat la regidora de Dona i Igualtat Amor Amorós, qui ha incidit en què «les dades demostren que cal seguir invertint en polítiques d’igualtat i contra la violència masclista».

Cal recordar que la Policia Local de Xàtiva forma part de la xarxa Viogen des de l’any 2018, comptant així amb informació exhaustiva dels casos relacionats amb la violència de gènere i realitzant un acompanyament a les víctimes d’aquest tipus de delictes. Viogen és un sistema vigent a tot el territori nacional i pensat per a aglutinar i coordinar diferents institucions públiques amb competències en matèria de violència de gènere, amb informació d’interès que es considera necessària per tal de fer prediccions de risc, seguiment i protecció a les víctimes.

A la reunió també han assistit membres dels diferents Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat i de la pròpia Policia Local de Xàtiva, la magistrada de violència de gènere del jutjat d’Alzira, personal dels departaments municipals de Sanitat, Educació i Serveis Socials; personal de Salut Pública, l’Oficina de Víctimes del Delicte i personal del Centre Rural Dona, de la Casa de les Dones, del PEF (Punt d’Encontre Familiar), de l’Equip Específic d’Intervenció amb Infància i Adolescència (EEIIA) i Xateba.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Plan de choque en el corazón de Villena: subasta de 40 solares e inmuebles en ruina para atraer residentes al centro histórico

El Ayuntamiento de Villena ha activado una ambiciosa estrategia de regeneración urbana destinada a revitalizar…

Cinc detinguts per l’homicidi del violinista de carrer nord-americà que vivia en un complex industrial abandonat de Sagunt

La Guàrdia Civil ha arrestat cinc persones a les localitats de Paterna, Burjassot i Benicarló…

La Diputació invertirà més de 4 milions d’euros per a renovar la xarxa d’aigua potable de la Costera

La Diputació de València ha fet un pas decisiu per a resoldre les deficiències hídriques…

Otras noticias

Obres del futur centre de dia de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja executa les obres junt a la Font de 25 Dolls.
La Costera

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

Por Toni Cuquerella
Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?