ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

Xàtiva celebrarà entre abril i maig la 20a edició del certamen de Joves Intèrprets

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 13, 2023
305 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Junta de Govern ha aprovat hui les bases de la convocatòria que tornarà a comptar amb 3 modalitats, 4 especialitats i vora 14.000 euros en premis

Aquest any torna a Xàtiva el Concurs de Joves Intèrprets ‘Ciutat de Xàtiva’, el qual celebrarà la seua XX edició. Hui dilluns s’han aprovat en Junta de Govern les bases que regiran aquest certamen de caràcter nacional, el qual premia als millors músics de cadascuna de les modalitats instrumentals amb imports econòmics per tal de facilitar la millora de la seua formació musical.

Per participar al certamen s’ha d’abonar una tarifa de 50 euros, i poden presentar-se joves fins als 26 anys. Hi haurà tres modalitats diferenciades: Joves de fins a 16 anys, joves de 17 a 21 anys i joves de 22 a 26 anys. Respecte a les especialitats, es pot participar a vent-fusta, vent-metall, corda fregada i piano.

El guanyador/a de la modalitat A obtindran un premi de 1.300 euros mentre que el o la de la modalitat B s’emportarà 1.000 euros i 800 euros serà el premi del vencedor/a en la modalitat C. També es podrà atorgar en cas excepcional un segon premi valorat en 450 euros per cada especialitat, entre les tres modalitats. A més a més, l’organització del concurs atorgarà el premi especial «Lluís Milan», valorat en 450 euros, al millor participant finalista que siga resident a Xàtiva i no haja sigut guanyador en cap de les distintes modalitats.

El concurs es desenvoluparà en una primera fase eliminatòria amb una obra obligada, i una fase final per als concursants escollits amb una obra lliure que no excedirà els 30 minuts de durada. El calendari de proves es desenvoluparà entre el 22 d’abril i el 14 de maig de 2023, i les proves tindran lloc a l’Auditori de Sant Agustí, annex al Conservatori Lluís Milan.

El termini d’inscripció serà d’un mes a partir de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província de València, i s’admetran un màxim de 30 concursants per especialitat. La inscripció s’haurà de fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Xàtiva.

«Estem molt satisfets de poder reprendre aquest any aquest certamen. Som conscients de la importància de l’educació musical com a eina pedagògica, i part d’una formació educativa integral», ha indicat la regidora de Conservatori Reme Sinisterra, qui ha assegurat que «amb el pas dels anys, aquest concurs s’ha convertit en una plataforma de projecció i en un dels referents musicals de la ciutat, ja que estem parlant d’un concurs d’àmbit nacional».

A la finalització del concurs, el dissabte 3 de juny tindrà lloc al Gran Teatre de Xàtiva el concert de clausura amb la participació dels i les guanyadores, i també l’entrega de premis del certamen.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

El Ministerio de Transportes y Movilidad Sostenible, a través de Renfe, aumentará en un 30%…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 19 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el miércoles 19 de agosto anuncia una jornada con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el miércoles 19 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el miércoles 19 de agosto indica intervalos nubosos con…

Otras noticias

a punt
Culturarte

Samuel Navalón i Andy Cartagena encapçalen les retransmissions taurines d’À Punt des de Ciudad Real i Conca

Por Adrián Lupiáñez
Dragón Quimera.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena lleva al dragón gigante ‘Quimera’ al Puerto este miércoles: horario, recorrido i espectáculo de pirotecnia

Por Toni Cuquerella
filmoteca d'estiu
CulturarteValencia ciudad

De la India a la selva de Coppola: la Filmoteca d’Estiu ofrece cine al aire libre en València del 17 al 23 de agosto

Por Adrián Lupiáñez
sagunt
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena recibe a Sandra Monfort en un viaje musical por las raíces culturales valencianas

Por Adrián Lupiáñez
a punt
Baix VinalopóCulturarte

À Punt retransmet en directe el Misteri d’Elx aquest divendres i dissabte des de la basílica de Santa Maria

Por Adrián Lupiáñez
sagunt
CulturarteEl Camp de Morvedre

El Teatro Romano de Sagunt recibe este jueves el clásico ‘La dama boba’ dentro del festival Sagunt a Escena 2026

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?