9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Costera
La Costera

Xàtiva cedeix els terrenys a Sanitat per a iniciar la construcció del nou centre de salut que suposarà una inversió de 3 milions

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:24 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado febrero 9, 2022
404 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El centre de salut ‘Xàtiva II’ s’ubicarà a la zona est de la ciutat i es preveu que el projecte es redacte aquest mateix any

L’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà ha mantingut aquest dimecres una reunió amb el Director General d’Alta Tecnologia, Inversions i Infraestructura de la Conselleria de Sanitat, Jaime Peris, en la qual s’ha ratificat la cessió de terrenys a l’ens autonòmic per a la construcció del futur centre de Salut «Xàtiva II».

Durant la reunió l’alcalde de Xàtiva ha rebut el compromís de la Conselleria per a l’inici immediat de licitació del projecte. L’objectiu és que durant aquest exercici 2022 es puga redactar i entregar el projecte per a donar pas al procés de licitació de les obres el més prompte possible.

El nou Centre de Salut de Xàtiva, que s’ubicarà en la zona est de la ciutat, comptarà amb una inversió de 3 milions d’euros pressupostats per la Generalitat Valenciana.

«La de hui ha sigut una reunió molt productiva. Es confirma que la nostra ciutat va a tindre un segon centre de salut en la zona est de la ciutat en els terrenys que havia proposat l’Ajuntament, millorant així la dotació d’infraestructures sanitàries tan precisa en la nostra ciutat», ha indicat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha reconegut sentir-se «satisfet pel treball compartit entre la Generalitat Valenciana, la Conselleria de Sanitat i l’Ajuntament de Xàtiva».

Pla funcional del centre

En la reunió també s’ha donat a conèixer el Pla funcional preparat per al futur centre de la ciutat i en el qual es proposa dotar al centre de Salut Xàtiva II d’una unitat de Rehabilitació Bàsica. A més a més, s’augmentaran les places estructurals en les categories professionals amb 1 plaça de pediatria, 5 places d’infermeria, 1 plaça de treballador/a social, 1 plaça d’infermer/a gestora de casos, 1 fisioterapeuta, 4 tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria, 3 auxiliars administratius/ves i 1 zelador/a.

Pel que fa als espais necessaris per a prestar una atenció sanitària de qualitat, es planteja una distribució en dos plantes que continga una àrea de recepció en planta baixa amb doble accés, una àrea de medicina de família amb 8 consultes de medicina familiar, 8 consultes d’infermeria i 1 consulta d’infermer/a gestor de casos; una àrea de pediatria amb 3 consultes pediàtriques i 2 consultes d’infermeria; una àrea d’extraccions a la planta baixa, una àrea de rehabilitació bàsica amb consulta de fisioterapeuta, gimnàs amb magatzem i 3 boxes d’electroteràpia; una àrea de treball social, una àrea administrativa en la primera planta i serveis generals. També es tindran en compte els espais necessaris per a les sales d’espera en les dues plantes, ajustades a les àrees d’atenció existents, i la presència de banys adaptats per a usuaris i personal.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Mislata celebra el 9 d’Octubre con sus Distinciones Honoríficas, pirotecnia y una exposición festiva

Con motivo de la celebración del 9 d’Octubre, el Ayuntamiento de Mislata ha preparado una…

La VII Escola Feminista d’Ontinyent plantarà cara a la fòbia a les persones grosses i la pressió estètica

L'Ajuntament d'Ontinyent, a través de la Regidoria d'Igualtat, ha presentat la setena edició de l'Escola…

Volver a enamorarse después de los 50: claves para empezar sin miedo

Una etapa con nuevas posibilidades Empezar una relación después de los 50 puede despertar ilusión,…

Otras noticias

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un acte de presentació de la iniciativa.
La Costera

Xàtiva inverteix 884.000 euros en un Pla d’Ocupació per contractar 35 persones en situació de vulnerabilitat

Por Toni Cuquerella
Celebració del 9 d'Octubre a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva presenta la seua programació per al 9 d’Octubre amb actuacions de Pau Alabajos i el lliurament dels Premis 9 d’Octubre

Por Toni Cuquerella
Personas con chalecos y cascos visitan las obras del Centro de Día de Xàtiva, con una grúa al fondo
La CosteraValencia

Xàtiva eleva a 2,9 millones la inversión del Centro de Día tras aprobar el proyecto modificado

Por Javier Ruiz
Trabajador de un supermercado.
La Costera

El paro repunta un 1,8% en la Costera en septiembre tras la subida registrada en Xàtiva y Canals

Por Toni Cuquerella
Treballs d'asfaltat a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reasfaltarà més de 20 carrers i camins amb una inversió de 790.000 euros

Por Toni Cuquerella
Ple municipal de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva solucionarà el problema de l’aigua potable al Carraixet gràcies a la seua entrada en la Comunitat d’Usuaris la Costera

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV

Editado por

Auditado por

Miembro fundador de

  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?