ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Una residència de majors, el nou centre de salut i una escola de formació a l’Hotel Murta, punts destacats del programa del PSPV de Xàtiva

Roger Cerdà: “aquesta és una llista de persones honrades que van a deixar-se la pell per Xàtiva”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 2, 2023
393 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
1784 roger cerda llista pspv xativa 2023

Més de 350 persones acompanyaren ahir de vesprada a Roger Cerdà en l’acte de presentació de la candidatura socialista a les eleccions municipals, que va tindre lloc al pati de la Casa de Cultura. Només uns minuts després de les huit de la vesprada, amb tot el pati de butaques complet i gent plantada per darrere, s’iniciava una acte brillantment conduït per Raquel Ferrero, on van participar els 24 integrants de la llista dels socialistes xativins i on intervingueren el secretari d’organització del PSPV-PSOE, José Muñoz i la secretària general local Xelo Angulo, a més del candidat a l’alcaldia i actual alcalde, Roger Cerdà.

Després de presentar una per una a les dones i homes que conformen la candidatura, la presentadora va cedir el torn de paraula a Xelo Angulo qui va demanar el vot per al PSPV-PSOE “per evitar tornar a un passat de corrupció que no volem”. Per la seua banda, Muñoz va traçar un paral·lelisme entre la trajectòria dels socialistes al front de l’Ajuntament i de la Generalitat Valenciana, afirmant que “la gent ha de decidir si vol més Gürtel o més Volkswagen”.

La intervenció central de l’acte corregué a càrrec de Roger Cerdà, qui va iniciar el discurs recordant el principi de l’actual etapa socialista a l’Ajuntament en 2015, i com van haver de fer front al greu deute econòmic i reputacional amb què es van trobar. Cerdà va afirmar que el sanejament econòmic va ser prioritari, perquè l’endeutament de més del 100% del pressupost municipal impedia el desplegament de les polítiques i les inversions necessàries per a transformar la ciutat.

Segons Cerdà, en la segona legislatura, malgrat haver hagut de fer front a la pandèmia, es consolidaren les grans inversions com la recuperació de Santa Clara per al Centre Raimon i per al nou Palau de Justícia i projectes com els bons de comerç, “que han vingut per a quedar-se”, en paraules de l’alcalde, “ja que el comerç és el cor de l’economia de Xàtiva i el necessitem viu”.

Roger Cerdà va dir que la candidatura dels socialistes xativins és “una llista de gent jove i de gent amb més experiència; persones honrades, honestes i treballadores, que van a deixar-se la pell per Xàtiva, com se l’han deixada els regidors i regidores actuals durant la pandèmia”.

Finalment, l’alcalde va avançar algunes de les propostes socialistes que es coneixeran al llarg de la campanya electoral. Propostes com ara, la construcció d’una nova residència per a persones majors en uns terrenys dotacionals del sector Pereres, i que segons Cerdà “ja hem iniciat l’expedient administratiu per a la seua construcció, perquè les persones majors de Xàtiva necessiten una residència moderna, accessible i que complisca amb totes les garanties d’una prestació de qualitat”.

També es va referir a la construcció del centre de salut Dra Cecília Sanz, per a la qual ja s’han cedit els terrenys a Conselleria, o a l’ampliació de l’hospital Lluís Alcanyís, amb una dotació pressupostària de 15 milions d’euros en els pressupostos de la Generalitat Valenciana.

Entre altres avanços del programa electoral, Cerdà va esmentar la creació d’un hotel escola a l’Hotel Murta, “on es podran estudiar totes les especialitats de formació professional del ram, i que alhora funcionarà com a establiment hostaler, un projecte pioner en el qual ja estem treballant i que serà el primer hotel escola de la Comunitat Valenciana”.

Durant l’acte es va donar a conèixer una il·lustració de Roger Cerdà duta a terme per l’artista gràfic xativí Cesc Roca. La presentació de la candidatura va comptar amb intèrpret de llengua de signes i va ser amenitzada pel grup musical Trio Triat.

CANDIDATURA DEL PSPV-PSOE XÀTIVA:

1- Roger Cerdà Boluda.

2- Xelo Angulo Luna.

3- Ignacio Reig Sanchis.

4- Raquel Caballero Pastor.

5- Lena Baraza Lorente.

6- María Beltrán Ferrero.

7- Vicent Lluch Montaner.

8- Pedro Aldavero López.

9- Mari Carmen Jachán Sánchez.

10- Rafael Penadés Pla.

11- José Vicente Benavent Cervera.

12- Reme Sinisterra Cariñena.

13- Ricardo Martínez Navarro.

14- Neus Calatayud Genís.

15- Jordi Mengual Puchol.

16- Yaiza Diego Yusta.

17- Francisco de los Santos.

18- Teresa Martí Estornell.

19- José Climent Climent.

20- María Terol Albert.

21- Vicent Torregrosa Barberà.

Suplente 1: Inma Soler Macías.

Suplente 2: José Giménez Rivas.

Suplente 3: Laura Fenollar Sanchis.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 14 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 14 de agosto anuncia una jornada muy…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 14 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 14 de agosto apunta a intervalos nubosos…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el viernes 14 de agosto

La previsión meteorológica en Peñíscola para el viernes 14 de agosto indica un día poco…

Otras noticias

ontinyent
CulturarteLa Costera

Qui és qui als Moros i Cristians d’Ontinyent 2026: càrrecs i comparses protagonistes

Por Adrián Lupiáñez
firabestiarxativa
CollaLa Costera

Tots els actes de la Fira de Xàtiva per a aquest divendres 14 d’agost: música, pólvora, gastronomia i tradició

Por Javier Ruiz
ontinyent
CulturarteLa Costera

Ontinyent presenta la programació dels Moros i Cristians 2026: tots els horaris i actes clau

Por Adrián Lupiáñez
xativa
CollaLa Costera

On aparcar en la fira de Xàtiva

Por Adrián Lupiáñez
eclipse
La Costera

Xàtiva tanca l’accés en cotxe al Castell per l’eclipsi del 12 d’agost i habilita autobusos especials

Por Javier Ruiz
xativa
La Costera

Xàtiva invertirà 245.000 euros en la plantació de 250 arbres en diferents espais públics

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?