ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Les ajudes Covid aprovades per a les empreses de Xàtiva superen ja els 500.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 19, 2021
281 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquest dilluns s’ha aprovat una nova remesa d’ajudes Parèntesi valorada en 36.738,07 euros amb un total de 17 nous beneficiaris

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Xàtiva continua acordant el pagament d’ajudes a establiments comercials, d’hostaleria i oci en el marc de les ajudes Parèntesi de la Generalitat Valenciana, destinades a autònoms i microempreses dels sectors més afectats per les restriccions necessàries per a fer front a la pandèmia de COVID-19. En aquesta setena relació, la Junta de Govern ha aprovat un total de 17 ajudes per valor de 36.738,07 euros.

Si se sumen les quantitats acumulades de les ajudes Parèntesi ja concedides a les 112 ajudes municipals aprovades per l’Ajuntament dins del Pla Reactivem Xàtiva, per valor de 181.257 euros, el import de diners públics injectats al procés de reactivació econòmica de la ciutat sobrepassa ja la barrera del mig milió d’euros; concretament, la xifra arriba als 523253,22 €, per a 254 destinataris.

Amb aquesta setena remesa de subvencions del pla Resistir, la inversió total pel que fa a les ajudes Parèntesi a la capital de la Costera, que s’atorguen conjuntament per part de la Generalitat Valenciana, la Diputació de València i el propi Ajuntament de Xàtiva, arriba ja als 341.996,22 euros per a un total de 142 beneficiaris.

Les quantitats que reben els negocis inclosos en aquesta darrera remesa d’ajudes parèntesi a la ciutat de Xàtiva oscil·len entre el 588 i els 3.000 euros. Per contra, hi ha hagut 6 ajudes desestimades, per distintes causes, com ara no figurar d’alta en la matrícula municipal de l’impost d’activitats econòmiques o presentar sol·licituds com a comunitat de béns quan a les bases de les ajudes no es registra aquesta possibilitat. En canvi, sí que poden ser persones beneficiàries a títol individual els socis i sòcies autònoms comuners de les comunitats de béns.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Casas listas en tiempo récord: así es el plan de vivienda industrializada de Utiel para familias afectadas por la DANA

La recuperación de Utiel tras las consecuencias de la DANA de 2024 da hoy un…

Alerta en la Comunitat Valenciana: el 112 avisa de tormentas severas y granizo para lo que queda de jueves

Situación complicada en las carreteras y núcleos urbanos de la Comunitat Valenciana. El Centro de…

Hacia la huelga indefinida en la educación valenciana: sindicatos rompen la negociación ante una oferta salarial «insultante»

El conflicto en el sistema educativo valenciano ha alcanzado un punto de no retorno. Tras…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte del Centre Raimon de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva esquiva les retallades de la Generalitat i iniciarà les obres del Centre Raimon abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?