ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Fira Outlet torna aquesta setmana a Xàtiva amb la seua 31a edició

40 estands comercials es donaran cita a l’Albereda entre el dijous i el diumenge, i la fira es complementarà amb activitats per a tots els públics
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 1, 2023
266 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2487 xativa presentacio 31 fira outlet

L’Albereda Jaume I acollirà aquesta setmana la 31a edició de la Fira comercial Outlet d’Adexa, la qual ha estat presentada aquest matí per l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, la directora general d’Adexa Maria José Díaz Patiño i el nou president de la secció comercial de l’associació, Rafael Martínez Sabater.

La Fira s’inaugura demà dijous 2 de març i es podrà visitar fins el diumenge 5 en horari de 10 a 21 hores. Participen un total de 40 comerços què exposaran els seus productes d’estoc al millor preu, amb representació del sector de la moda, complements, puericultura, calçat, alimentació, òptica, mobiliari o electrodomèstics entre d’altres.

«La Fira Outlet és una de les fires clàssiques a la nostra ciutat, que se celebra dues vegades a l’any. Aquesta acció és tot un referent per Xàtiva, com ho demostren les més de 30 edicions amb molt bons resultats. Les previsions meteorològiques són molt bones i compta amb activitats complementàries per a tots els públics», ha destacat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà.

Divendres a les 13h tindrà lloc la visita de les autoritats, i durant el cap de setmana també tindran lloc exhibicions: divendres a les 19h Jorge Fuset realitzarà una exhibició d’educació canina i un taller per al públic i dissabte de 11 a 14 hores l’associació Fil per randa durà a terme una exhibició de boixets. També hi haurà lloc per als tallers infantils: divendres de 17:30 a 19h i dissabte i diumenge de 12 a 14h. Altres acccions preparades són una activitat musical a càrrec de Rytmus (dissabte a les 12h) i un ‘Flash Mob’ (dissabte a les 18h). Cal destacar que l’outlet finalitzarà amb un dinar de germanor dels comerços participants, amenitzat per l’actuació ‘Remember music’.

«Esta Fira és un referent en quant a qualitat i quantitat d’estands a tota la comarca. Cada vegada la demanda per poder participar és més gran», ha assegurat la directora general d’Adexa Maria José Díaz Patiño, mentre que el president de la secció de Comerç Rafael Martínez Sabater ha indicat que «aquesta fira es prepara per a recolzar el comerç local, amb productes amb descomptes i ofertes comercials per a tota la ciutadania».

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Nou xoc institucional pel futur Palau de Justícia de Xàtiva: la Generalitat tria solar per a un polígon industrial sense el consens municipal

La construcció de la històrica reivindicació del nou Palau de Justícia de Xàtiva ha derivat…

Consulta la programació especial d’À Punt per a les Fogueres de 2026

À Punt reafirma el seu compromís amb les grans festes de la Comunitat Valenciana amb…

Sanidad refuerza el personal de los centros de salud de Ayora, Caudete de las Fuentes, Cofrentes, Cortes de Pallás, Sinarcas y Siete Aguas durante los meses de verano

La Conselleria de Sanidad ha anunciado un incremento de personal y recursos sanitarios para este…

Otras noticias

Presentació dels cartells de la Fira de Xàtiva.
La Costera

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

Por Toni Cuquerella
Els ciclistes de Xàtiva tindran nous espais per circular.
La Costera

Revolució sostenible a Xàtiva: així seran els nous carrils bici que connectaran la ciutat, la Via Verda i la Cova Negra

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja ha presentat les celebracions del mes de juny.
La Costera

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Por Toni Cuquerella
Les noves falleres majors de Xàtiva per 2027.
La Costera

Cristina Vidal Real i Carlota Vercher Mallol, elegides Falleres Majors de Xàtiva per a l’any 2027

Por Toni Cuquerella
Museu de Belles Arts de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva busca director per al seu Museu: es publica la convocatòria per a modernitzar el patrimoni de la ciutat

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?