ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Directora General d’Infància i Adolescència visita el nou Punt de Trobada Familiar de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 16, 2021
279 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Rosa Molero ha lloat les instal·lacions d’aquest nou servei «amb un espai amable i amb un elenc de professionals al seu servei de les persones usuàries»

La Directora General d’Infància i Adolescència Rosa Molero ha visitat aquest dijous, junt amb l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà i la regidora de Benestar Social Xelo Angulo, les dependències del nou punt de Trobada Familiar de Xàtiva, ubicat al Centre Social La Placeta i en funcionament des de fa algunes setmanes.

«Este és el resultat d’un llarg treball. Des de Xàtiva sempre hi ha hagut un compromís molt potent amb la infància i l’adolescència, que s’ha materialitzat en molts recursos, l’últim d’ells aquest Punt de Trobada Familiar. Això vol dir que les persones que necessiten d’aquest recurs poden tenir un espai amable amb un elenc de persones professionals al seu servei», ha manifestat la Directora General Rosa Molero, qui ha afegit que «una vegada més hem tornat a posar a les persones al centre de les polítiques».

Pel que fa a les instal·lacions, Molero ha indicat que «són magnífiques, és el que esperem i necessitem per a que les persones se senten ateses i es done cobertura a tot el partit judicial que correspon a Xàtiva. Amb el paraigües de tots els serveis socials que es donen en aquest municipi podem donar solvència a qualsevol vicissitud que pot ocórrer dins del paràmetre previst».

A la Comunitat Valenciana hi havia un total de 16 Punts de Trobada Familiar, que s’han ampliat fins a 28 des del dia 1 de juliol, sent el de Xàtiva un d’ells. Cal recordar que aquest nou servei compta amb vora una desena de professionals aportats des de la Generalitat Valenciana i proporciona als xiquets i xiquetes un ambient normalitzat, agradable i còmode per garantir el seu dret a mantindre el contacte amb els seus progenitors, així com complir el règim de visites establit per mandat judicial.

«La Generalitat va decidir que aquest servei havia d’implantar-se a Xàtiva per la seua ubicació i la relació amb les municipis de la Costera i de les comarques veïnes. Des del departament de Benestar Social s’ha estat treballant de forma intensa per a que aquest Punt de Trobada acabara materialitzant-se en aquest Centre Social La Placeta» ha manifestat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha mostrat el seu agraïment «per la visita i sobretot per haver pensat en Xàtiva per tal d’albergar un servei fonamental per a la salvaguarda dels xiquets i xiquetes i dels adolescents, que és l’objectiu principal».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Casas listas en tiempo récord: así es el plan de vivienda industrializada de Utiel para familias afectadas por la DANA

La recuperación de Utiel tras las consecuencias de la DANA de 2024 da hoy un…

Alerta en la Comunitat Valenciana: el 112 avisa de tormentas severas y granizo para lo que queda de jueves

Situación complicada en las carreteras y núcleos urbanos de la Comunitat Valenciana. El Centro de…

Hacia la huelga indefinida en la educación valenciana: sindicatos rompen la negociación ante una oferta salarial «insultante»

El conflicto en el sistema educativo valenciano ha alcanzado un punto de no retorno. Tras…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte del Centre Raimon de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva esquiva les retallades de la Generalitat i iniciarà les obres del Centre Raimon abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?