ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El Gran Teatre de Xàtiva obri les portes al públic per visitar els seus espais menys coneguts

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 26, 2021
276 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

‘Assajant el Tenorio’ és una visita teatralitzada en la qual s’interactuarà amb els actors a les parts del teatre més curioses que no se solen veure o xafar

L’Ajuntament de Xàtiva continua amb les activitats per commemorar el 20 aniversari del Gran Teatre de Xàtiva, i aquest divendres tindrà lloc una doble sessió amb visites teatralitzades al llarg de la instal·lació.

La cita, que porta per nom ‘Assatjant el Tenorio’, és gratuïta però cal reservar plaça a través de la web del Gran Teatre, tant per a la sessió de les 20:30 com per a la de les 22 hores, amb una durada aproximada d’una hora.

El nom de l’actuació respon a que en Espanya existia la tradició de representar cap al 31 d’octubre, amb motiu de la festivitat de Tots Sants, la famosa obra de José Zorrilla ‘Don Juan Tenorio’. Des del Gran Teatre es pretén recuperar la tradició, que coincideix amb els actors principals de la companyia preparant-se i assajant per a l’estrena de l’obra.

El format serà el de visita guiada per tal de conèixer l’espai del Gran Teatre al complet, no sols les parts que veu el públic sinó també aquelles més interessants i curioses que per norma general el públic no veu o no xafa: els camerinos, l’escenari, la cabina dels tècnics i inclús el fossat o les parts superiors de les barreres i teló. Tot interactuant amb els actors i actrius protagonistes.

Presentació del llibre

Prèviament, aquest dijous 28 d’octubre, se celebrarà a les 20 hores al propi Gran Teatre la presentació del llibre commemoratiu del seu XX aniversari, coordinat per Agustí Garzó i dissenyat per Alfredo Pardo, i que compta amb diversos articles, imatges, cartells i fullets que repassen la intensa trajectòria d’aquesta important instal·lació cultural al llarg d’aquestes dues dècades.

Els dies 28 i 29 tindran lloc visites guiades dirigides als escolars de Xàtiva, mentre que el proper 5 de novembre s’inaugurarà una exposició al hall del Gran Teatre i se celebrarà la gala-espectacle per commemorar la fita, que serà una producció pròpia.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Casas listas en tiempo récord: así es el plan de vivienda industrializada de Utiel para familias afectadas por la DANA

La recuperación de Utiel tras las consecuencias de la DANA de 2024 da hoy un…

Alerta en la Comunitat Valenciana: el 112 avisa de tormentas severas y granizo para lo que queda de jueves

Situación complicada en las carreteras y núcleos urbanos de la Comunitat Valenciana. El Centro de…

Hacia la huelga indefinida en la educación valenciana: sindicatos rompen la negociación ante una oferta salarial «insultante»

El conflicto en el sistema educativo valenciano ha alcanzado un punto de no retorno. Tras…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte del Centre Raimon de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva esquiva les retallades de la Generalitat i iniciarà les obres del Centre Raimon abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?