ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent constitueix el seu Comité d’Ètica i Investigació

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:37 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado octubre 6, 2021
439 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquest òrgan servix per a autoritzar els projectes d’investigació del departament excepte les que tenen a veure amb medicaments o productes sanitaris

El departament de salut Xàtiva-Ontinyent ha constituït el seu Comité d’Ètica d’Investigació (CEI) després d’haver sigut acreditat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

El CEI és un òrgan independent i imparcial respecte de qui promou un projecte d’investigació biomèdica, i inclús autònom dins de l’organigrama de l’hospital. El seu objectiu principal és garantir l’adequació dels aspectes metodològics, ètics i jurídics de les investigacions en què queden implicades persones exceptuant aquelles investigacions amb medicaments ni productes sanitaris, que ho autoritzen organismes superiors.

La constitució d’aquest Comité, afavorix l’agilitat per a autoritzar la posada en marxa de projectes d’investigació, així com una major accessibilitat dels membres del Comité per a conéixer millor els equips investigadors del departament i cooperar en el seu bon desenrotllament.

Fins al moment es disposava en el departament d’una Comissió d’Investigació que realitzava una avaluació inicial d’estos projectes però sense potestat per a autoritzar els mateixos, havent de ser remesos a centres externs. Des de l’acreditació d’este nou CEI, per part de la Direcció General d’Investigació, l’autorització es realitza directament des d’este Comité amb seu en l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

El CEI està compost per catorze membres i té previst realitzar com a mínim una reunió mensual. Entre els seus membres es troba personal facultatiu, farmacèutic i d’infermeria a què se suma també un professional alié a la institució sanitària o membre llec, un professional sanitari fisioterapeuta, un professional especialista en protecció de dades i un equip de professionals sanitaris més entre facultatiu, infermeria i professionals farmacèutics de l’àrea de l’atenció primària.

La presidenta del CEI del departament de salut Xàtiva-Ontinyent és la farmacèutica María Angeles López-Montenegro i ha defés que amb esta acreditació “ara el personal investigació a més de tindre una major accessibilitat al Comité aconseguix molt més ràpid l’inici del seu projecte”.

S’estima que anualment un poc més de 25 projectes d’investigació siguen tractats per este Comité científic. Actualment la Comissió està tractant entre un i tres projectes mensualment. Amb això es contribuïx a la generació de valor científic a les institucions sanitàries i s’amplia el caràcter de promoció de la investigació que té també la institució hospitalària.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Quart de Poblet suma diez nuevas cámaras de seguridad para controlar el tráfico y frenar el incivismo

El Ayuntamiento de Quart de Poblet ha completado la ampliación de su sistema municipal de…

Tranquilidad para Chiva: la CHJ avala la seguridad del barranco con datos técnicos tras la DANA

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) ha verificado que la seguridad del barranco de Chiva…

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste volverá a acoger el broche final del Mundial de MotoGP en 2027

El motor mundial volverá a decidir a sus campeones en suelo valenciano. El Circuit Ricardo…

Otras noticias

Confederación Hidrográfica del Júcar
La Hoya de Buñol - ChivaLa Vall d'Albaida

La Confederación Hidrográfica del Júcar tramita nuevas concesiones de aguas subterráneas para riego en Fontanars dels Alforins y Chiva

Por Adrián Lupiáñez
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Juanfran Pérez Llorca ha presentat el projecte a l'Olleria.
La SaforLa Vall d'Albaida

El desdoblament de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig i Gandia començarà en 2027 amb una inversió de 347 milions: aquestes són les claus

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
La Vall d'Albaida ha presentat la 41a Mostra de Titelles.
CulturarteLa Vall d'Albaida

La 41a Mostra Internacional de Titelles renova la seua mirada i estén les arts escèniques per tota la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
albaida
La Vall d'Albaida

Albaida substituirà la conducció d’aigua de fibrocement després de 40 anys de reparacions contínues

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?