9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Costera
La Costera

Alliberades huit víctimes d’explotació sexual a Xàtiva i a Alzira que vivien amuntegades en matalassos al terra

Els cinc detinguts els imposaven les pràctiques sexuals havien de realitzar les seues víctimes, imposaven sancions econòmiques si es negaven i havien d'estar disponibles les 24 hores els set dies de la setmana
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 7:52 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado abril 11, 2023
367 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
5081 xativa alzira xarxa prostitucio

Huit dones han sigut alliberades per agents de la Policia Nacional a Xàtiva i Alzira, víctimes de l’explotació sexual i que vivien amuntegades en matalassos en el sòl.

La policia ha desarticulat una organització criminal que explotava sexualment a les seues víctimes que captaven enganyant-les a través d’anuncis en pàgines de contactes amb falses promeses econòmiques, aprofitant-se de la seua situació irregular i de vulnerabilitat. Els implicats determinaven quin tipus de pràctiques sexuals havien de realitzar les seues víctimes, imposant sancions econòmiques si es negaven i havent d’estar disponibles les 24 hores els set dies de la setmana.

La xarxa criminal operava en tot el territori espanyol i estava assentada a la província de València. Els seus integrants captaven a dones que es trobaven a Espanya, la majoria en situació irregular, a través d’anuncis de pàgines web de contactes i els oferien una “plaça” en cases de cites sota la promesa de grans beneficis econòmics.

Una vegada les dones contactaven amb els implicats, donada la seua situació irregular que comportava una gran vulnerabilitat econòmica, social i per tant personal, les distribuïen per a allotjar-les en els dos domicilis que regentaven situats a Alzira i Xàtiva. Res més arribar a aquests domicilis, els components de l’entramat els imposaven condicions abusives per a exercir la prostitució.

Les víctimes romanien en pisos de cites en condicions infrahumanes, malgrat haver-hi dormitoris lliures, havien de dormir amuntegades en lliteres i sofàs o en matalassos directament en el sòl, amb la roba ficada en maletes, sense armaris, ja que les habitacions estaven destinades exclusivament per a l’exercici de la prostitució.

Les característiques de cada servei sexual, entre elles el preu, eren determinades pels implicats i no per les víctimes, que havien d’estar disponibles les 24 hores els set dies de la setmana. A més, havien d’entregar als seus explotadors la meitat del que obtenien per servei i els aplicaven sancions econòmiques si es negaven a realitzar determinades pràctiques sexuals o un altre tipus de conductes conforme als desitjos d’aquells.

La líder de l’organització els donava instruccions de com atendre els clients o si estaven maquillades o vestides de manera correcta per a atendre’ls. També fiscalitzava el temps emprat en els serveis sexuals i els diners que obtenien per això. Es controlava a les víctimes amb càmeres de videovigilància instal·lades en els pisos de cites, de tal manera que captaven tots els seus moviments.

Estaven obligades a apuntar en un quadern al costat del seu nom i sobrenom, amb el qual exercien la prostitució, la quantitat de diners obtinguda per cada servei sexual, la duració del mateix i la substancia estupefaent que els clients adquirien i que havien de proporcionar-los si ho sol·licitaven. Es duien a terme així les conegudes com a “festes blanques”, la participació de les quals s’origina sota el reclam de sexe i drogues a l’interior dels pisos.

Els clients podien abonar la utilització dels serveis sexuals a través d’aplicacions de pagament electrònic, ingressant diners al compte associat als telèfons dels implicats, la qual cosa suposava poder aconseguir un major control dels beneficis obtinguts.

Durant l’operació s’ha alliberat huit víctimes d’explotació sexual a Alzira i Xàtiva i s’ha arrestat a cinc persones a la província de València -quatre a Alzira i un a Canals- com a presumptes responsables dels delictes de pertinença a organització criminal, delictes relatius a la prostitució i contra la salut pública.

S’han realitzat quatre registres domiciliaris, dos a Alzira, i altres a Alberic i a Xàtiva en els quals s’han intervingut 72.025 euros en efectiu, cocaïna i marihuana llestes per a la seua venda, un ordinador portàtil, quatre telèfons mòbils i documentació relacionada amb la investigació.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

La Diputació de València llança una nova campanya de bons comerç amb un impacte de 20 milions per a 261 municipis

La Diputació de València activarà al llarg del pròxim mes d'octubre una nova i ambiciosa…

Alzira presenta el programa del 9 d’Octubre amb The Tyets, Auxili i El Diluvi com a plats forts: consulta la programació completa

L'Ajuntament d'Alzira, a través de la Regidoria de Cultura, ha presentat una ambiciosa i diversa…

Decretada la alerta naranja por un fuerte temporal de lluvias y tormentas en València y Castelló para este jueves y viernes

El Centro de Coordinación de Emergencias de la Generalitat Valenciana y la delegación territorial de…

Otras noticias

Casa del Cigroner de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

La paradoxa del deute pel Centre Raimon de Xàtiva: el PP critica l’augment del crèdit que provoquen les retallades de la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Una de les visites realitzades a Xàtiva (foto: Nastassia Tarusava).
La Costera

L’Open House València tanca el cap de setmana a Xàtiva amb més de 5.400 visites al seu patrimoni

Por Toni Cuquerella
Simulacre d'emergències realtizat a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva actualitza els seus plans d’emergència davant riscos d’incendis, inundacions i sismes

Por Toni Cuquerella
xativa premis 9 octubre 2026
La Costera

Premis 9 d’Octubre de Xàtiva: Xaro Ferri i Juanra Martí, junt a Artur Heras a títol pòstum

Por Toni Cuquerella
Trobata a l'ermita de Llutxent.
CulturarteLa Costera

La Universitat de València homenatja Artur Heras amb una exposició sobre la cultura i la resistència antifranquista

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?