ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

4.350 alumnes de Xàtiva s’han incorporat amb normalitat en l’inici del curs escolar 2021-2022

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 8, 2021
282 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcalde visita el col·legi Taquígraf Martí i destaca «el magnífic treball dels mestres» i «la tornada al 100% de la presencialitat i a unes aules segures»

L’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i el regidor de Serveis Públics Ricardo Martínez han visitat aquest matí el col·legi Taquígraf Martí en el dia d’inici del curs escolar a Xàtiva.

Al voltant de 4.350 escolars s’han incorporat hui a les classes als diferents centres educatius de la ciutat: 852 en Infantil, 1.807 en Primària i 1.686 en ESO. A més a més cal destacar que en el present curs no s’ha suprimit cap línia educativa a Xàtiva, mentre que tan sols s’ha suprimit una aula de 4 anys en el col·legi Martínez Bellver, on s’ha atorgat una nova aula de 2-3 anys, pel que aquesta es recuperarà el proper curs. També s’ha atorgat una aula d’infantil al col·legi Teresa Coloma.

«L’inici escolar s’ha desenvolupat amb completa normalitat gràcies al bon treball desenvolupat pels diferents departaments de l’Ajuntament durant els mesos de juliol i agost per tal d’adaptar tots els col·legis», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, qui ha declarat que aquest curs és important ja que es torna al 100% de presencialitat i a unes aules 100% segures. «Volem agrair a tots els equips directius i als mestres de la nostra ciutat el magnífic treball que realitzen dia a dia amb els nostres xiquets i xiquetes, sobretot en un moment complicat com és l’actual, amb un curs anterior marcat per la Covid i en el qual es va aconseguir evitar problemes a les aules. Esperem que aquest any siga l’any de la recuperació i de la tornada a la normalitat».

Pel que fa a les ràtios, en l’etapa infantil hi ha un total de 18 alumnes de dos anys, 20 de tres anys i de 25 pel que fa als 4-5 anys. En Primària la ràtio és de 23 alumnes de primer a tercer i de 25 de quart a sisé.

L’Ajuntament ha mantingut les mateixes mesures que el passat curs pel que fa a reforç de neteja, reforç de personal i Policia a l’entrada i eixida dels escolars, cessió d’espais públics com ara la Casa de Cultura o la Casa de la Joventut per al seu ús per part dels centres educatius, o l’habilitació i ampliació d’espai a les entrades per tal de poder realitzar-les d’una manera espaiada i segura.

Des del departament d’Educació han destacat també que encara queden vacants a tots els nivells obligatoris, indicatiu de que la gent que va sol·licitar plaça ha pogut accedir a la primera opció demandada.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

¿Vives cerca de la CV-33 o la CV-31? Albal y Paterna estrenarán pantallas vegetales para amortiguar el ruido de coches

Si eres vecino de Albal o de la zona de Terramelar en Paterna, tu calidad…

Lion Capital Group consolida su crecimiento exponencial en el sector inmobiliario de lujo

Lion Capital Group, firma reconocida por su especialización en propiedades de alto standing y su…

MARTE lleva el arte contemporáneo al Hotel Intelier Rosa con ‘Hábitats Subversivos’ en la Nit de l’Art

La feria MARTE se incorpora este año a la Nit de l’Art de Castelló con…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte del Centre Raimon de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva esquiva les retallades de la Generalitat i iniciarà les obres del Centre Raimon abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?