ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

1.143 persones admeses als processos de l’oferta pública d’ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva

Ajuntament i sindicats es reuneixen en la Mesa General de Negociació
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 11, 2024
168 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1827 xativa mesa negociacio

Aquest dijous s’ha celebrat la mesa de negociació de l’Ajuntament de Xàtiva, presidida per la tinenta d’alcalde, Xelo Angulo, amb participació de la primera tinenta d’alcalde, Amor Amorós i de les organitzacions sindicals que en formen part. En el transcurs de la reunió, Angulo ha informat els sindicats sobre l’evolució dels processos d’oferta pública d’ocupació en marxa actualment. La regidora de Recursos Humans i Règim Interior ha explicat que de les 1.253 sol·licituds registrades a l’Ajuntament, hi han hagut 1.143 que han resultat admeses. Respecte de les 110 sol·licituds excloses, s’han presentat un total de 65 al·legacions que estan pendents de resolució en aquests moments.

La primera fase del procés d’oferta pública d’ocupació, que correspon a la modalitat de concurs de mèrits, i que compta amb 87 places a proveir, s’iniciarà amb les places de tècnic mitjà de gestió, administratius, auxiliars i subalterns, continuant pel personal d’oficis i administració especial: psicòlegs, treballadors socials, professors de conservatori, etc. Més tard, s’abordarà una segona fase corresponent a les 17 places oferides mitjançant el procediment de concurs oposició.

Precisament, per tal d’abastir les necessitats de gestió d’aquest procés, Angulo ha sotmès a consideració de la mesa la creació d’un nou lloc de direcció pública professional de l’àrea de Recursos Humans i Règim Interior. Aquesta proposta significaria la reconfiguració de l’organització d’aquest departament municipal, potenciant la seua activitat, dotant-lo d’objectius a mitja termini que facen seguiment dels acords de la Mesa General de Negociació, i amb la intenció d’aprofitar l’etapa inicial del present mandat municipal per assolir els distint reptes de gestió que es presenten per al període en curs.

Els objectius d’aquesta mesura passen per treballar en una nova relació de llocs de treball a l’Ajuntament, així com pel repte d’establir i regular la implantació de la carrera professional dels empleats municipals, una demanda històrica dels sindicats. Així mateix, es presenten necessitats com ara la redacció de bases específiques per a les distintes ofertes de treball públiques pendents d’executar abans del 31 de desembre de 2024, la reducció dels índexs de temporalitat, la redefinició de criteris de productivitat i altres millores de caire social. La reordenació del departament no suposaria un increment de crèdits disponibles en el capítol I del pressupost municipal de 2024.

La mesa també ha acordat que les festivitats locals no recuperables per a l’exercici 2024 seran els dies 1 i 5 d’agost. Posteriorment, s’ha reunit la comissió de valoració de les ajudes sanitàries per a les persones treballadores de l’Ajuntament, que ha rebut 177 sol·licituds, per un valor de 20.000 euros, els quals es faran efectius a la nòmina d’abril, junt amb l’increment del 0,5% aprovat pel Govern d’Espanya per a les retribucions dels empleats i empleades públiques.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Tanquem Cofrents exige el cierre inmediato de la central nuclear tras dos averías en 24 horas: “Vieja, deteriorada e innecesaria”

La plataforma Tanquem Cofrents ha exigido el cese inmediato de la actividad de la central…

Nules asfalta i millora diversos camins rurals

L’Ajuntament de Nules ha portat a terme diferents actuacions d’asfaltat i de millora de diversos…

Una granja avícola familiar de Fuenterrobles se convierte en referente de eficiencia energética de Europa

Una explotación familiar dedicada al engorde de pollos en la comarca de la Plana de…

Otras noticias

Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Mirador del Bellveret de Xàtiva.
La Costera

El ple de Xàtiva aprova el principi d’acord amb l’església per recuperar els 8.000 metres de sòl públic que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?