ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Rebeca Torró anima als empresaris de la Vall d’Albaida a presentar projectes per als fons europeus

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 31, 2021
60 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Torró ha inaugurat a Ontinyent la 6a edició de les Trobades Empresarials de COEVAL

La patronal de la Vall d’Albaida COEVAL ha inaugurat la 6a Edició de les seues Trobades Empresarials amb la participació de la Secretària Autonòmica d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Consum, l’ontinyentina Rebeca Torró.

Torró en la seua intervenció davant els empresaris de la Vall d’Albaida ha fet un repàs a les actuacions de la Generalitat i la Conselleria durant la pandèmia «on s’han hagut de prendre moltes decisions difícils per a fer front a aquesta, tal com han fet la resta d’Administracions, intentant ajudar a persones, treballadors, autònoms i pimes». Així ha destacat que durant 2020 la Conselleria d’Economia Sostenible va destinar a la Vall d’Albaida quatre milions d’euros.

La responsable autonòmica ha destacat la importància per a l’economia d’Espanya dels fons europeus Next Generation, que «han de marcar el camí de futur de l’economia, apostant per digitalització i economia sostenible». Ha animat a les empreses de la Vall d’Albaida a aprofitar aquests fons presentant projectes que els ajuden a enfortir-les i fer el pas avant que necessiten les empreses per a poder afrontar canvis i reptes que els permeten ser cada vegada més competitives i per tant generadores d’ocupació.

Després de la intervenció de Rebeca Torró s’ha produït un interessant col·loqui entre els assistents i la Secretària Autonòmica en el qual s’han tractat qüestions importants com el seguiment que des de COEVAL se li ha demanat faça perquè la Autovia del Morquí que uneix la Vall d’Albaida amb la Safor es puga completar en els pròxims anys, i perquè la proposta de Subestació Elèctrica Agullent-Albaida puga continuar avançant en els diferents tràmits que encara ha de recórrer.

Igualment en el col·loqui se li ha sol·licitat a la Secretària Autonòmica que la Conselleria adopte decisions que permeten agilitar els tràmits davant Indústria i Iberdrola en temes d’energia ja que els retards que s’acumulen continuen sent importants i produeixen perjudicis importants a empreses que per exemple volen ampliar les seues instal·lacions i crear llocs de treball.

Per part de la Secretària Autonòmica s’ha traslladat als empresaris de la Vall d’Albaida que, tal com s’aquesta fent fins hui, continuara traslladant a COEVAL els avanços que es produïsquen en els temes plantejats en aquesta Trobada Empresarial i altres que també puguen afectar la comarca.

Tags: Vall d'Alba

Lo + leído

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Gandia destina 214.500 euros a 44 entidades deportivas

El Ayuntamiento de Gandia ha anunciado una inversión de 214.500 euros destinados a las entidades…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?