BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els empresaris de la Vall d’Albaida se sumen a la reclamació de prolongar la carretera CV-60

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 15, 2021
37 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

COEVAL dóna suport a la declaració conjunta presentada per FAES i els sindicats CCOO-PV i UGT-PV

L’empresarial de la Vall d’Albaida COEVAL s’ha sumat a la declaració conjunta sobre la prolongació de la carretera CV-60 promoguda per la Federació d’Associacions Empresarials de La Safor–FAES i les organitzacions territorials de la Safor dels sindicats CCOO-PV i UGT-PV. Junt amb COEVAL també s’han sumat les patronals IBIAE (la Foia de Castalla),FEDAC (l’Alcoià-el Comtat) i CEDMA (la Marina Alta).

Entre altres coses, la Declaració conjunta sindical-empresarial sobre la CV-60 expressa que en haver-se abordat aquest tema de manera integral i donat l’interés públic i impacte a les Comarques Centrals de les infraestructures de la CV-60 i els vincles amb l’AP7 i la N-332, la finalització completa de l’autovia Morquí CV-60 i els enllaços a les carreteres d’alta capacitat són una infraestructura necessària per a la vertebració del territori, la millora de les comunicacions i la seguretat viària en benefici de les persones i la seua seguretat i el foment de l’activitat i el teixit socioeconòmic retenint i atraient talent.

Igualment la declaració sobre la CV-60 recorda que la reivindicació de les millores en la CV-60 ha sigut una constant durant dues dècades que ha generat un ampli consens entre institucions i interlocutors socials, i això es reflecteix en el projecte de pla d’acció territorial de les Comarques Centrals, encara en fase d’elaboració. A partir d’aquesta premissa, també s’entén que poden encaixar propostes, en el seu cas, de millores per a la integració paisatgística, impactes visuals o acústics, la continuïtat de camins rurals i séquies o el disseny de noves vies per als vianants i ciclistes.

Finalment s’exposa que la CV-60 beneficia als ciutadans, a les empreses i al transport de mercaderies. Es tracta d’un corredor que permet tot tipus i mig de mobilitat i per tant afavoreix el teixit industrial, el comerç i el turisme i el transport de persones, afavorint el comerç i el turisme. Els fons Next Generation de la Unió Europea són una oportunitat per a les Comarques Centrals i permetran impulsar infraestructures necessàries com l’Autovia del Morquí CV-60.

Tags: Vall d'Alba
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Xàtiva presenta el cartell oficial de la Fira d’Agost 2025 en el marc del seu 775é aniversari

Xàtiva ha acollit aquest dimecres, a la plaça de Sant Pere, l’acte de presentació oficial…

Altea restringeix l’habitatge turístic al PGOU: prohibicions i límits per controlar la massificació i els preus

L’Ajuntament d’Altea ha aprovat aquest dilluns, en sessió plenària, una modificació puntual del Pla General…

Cómo encontrar tu piso ideal en Valencia

Como ya sabrás, buscar un piso trasciende la mera cuestión de presupuesto o metros cuadrados.…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?