ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Zoo serà el cap de cartell del Festardor que se celebra al Port de Sagunt aquest pont festiu

Altres actuacions seran les de Xavi Sarrià, La Pegatina, El Diluvi, La Fúmiga, Botifarra o Buhos
admin
Last updated: abril 5, 2025 7:41 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado octubre 11, 2023
327 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

El grup de la Safor Zoo serà el cap de cartell del Festardor, que se celebrarà aquest pont del 12 al 14 d’octubre.

Es tracta d’ una de les grans cites musicals de València, arranca la novena edició al Port de Sagunt. El festival de música rock, ska i rap, ja consolidat al País Valencià, comptarà amb altres actuacions com Talco, La Pegatina o Ayax i Prox fins dissabte que ve, 14 d’octubre, i que comptarà amb una pròrroga a càrrec de l’Ajuntament de Sagunt el diumenge següent.

Després del gran acolliment de l’edició del 2022, que va tindre més de 60.000 assistents, enguany s’amplia a quatre jornades i es prepara per a ser la més multitudinària fins hui. Sota el lema “La cúpula del tro” l’esdeveniment reuneix més de 50 artistes.

En el pla del rock i l’ska, el públic podrà gaudir de grans noms com La Pegatina, Talco, Narco, Zoo, fins a Benito Kamelas, Xavi Sarrià, Smoking Souls, Balkan Paradise Orchestra, Sons of Aguirre & Scila, Sínkope, La Fúmiga, Buhos, Crim, El Tio La Careta, El Diluvi, Mafalda, Tropa Do Carallo, Dakidarria, El Niño de la Hipoteca, Josetxu Piperrak, Orkesta Paraíso, Segismundo Toxicómano, Boikot, Botifarra, Gritando en Silencio, Huntza, Manifa, Gomad! & Monster, Milenrama i DJ Plan B.

En l’escenari de rap, la novena edició compta amb vocalistes com a Natos y Waor, Ayax y Prok, SFDK, Nach, Green Valley, Jarfaiter, La Sra Tomasa, Kaze, Ill Pekeño & Ergo Pro, Las Ninyas del Corro, Maurino, Yeico x Toni, Lágrimas de Sangre, Hard Gz, Maluks, Cactus, Foyone, Rapsusklei, Killah Man i Tribade.

Festardor al carrer

Per completar la cita musical, la Regidoria de Cultura i la Regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt han organitzat Festardor al carrer, un festival musical gratuït amb un cartell format només per artistes locals. La cita es desenvoluparà diumenge, una vegada finalitzat l’esdeveniment privat, en l’Espai La Nau, aprofitant la infraestructura del Festardor. Els grups locals que participaran en aquest festival, que se celebrarà a partir de les 12 del migdia, són Ñekü, Batería Baja, Nodoyunas, Sergi Nagant + Eusebio + Artat DJ.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha manifestat que “és una bona finestra d’oportunitat per a aprofitar la gran infraestructura del Festardor, que és un festival que excedeix amb molt el que és el nostre municipi en sentit estricte, per a donar suport al talent local i ampliar la base potencial de gent que mostra interés per les nostres bandes”. El regidor de Joventut i Infància, Roberto Rovira, ha apuntat que “l’Ajuntament continuarà apostant perquè el Festardor es consolide en aquesta ciutat per l’impacte que té” i ha aprofitat l’ocasió per a agrair al departament de Cultura i al de Joventut, així com als grups locals per poder obrir aquest festival a tota la ciutadania de manera gratuïta. Per part seua, la regidora de Cultura, Ana María Quesada, que llancen la iniciativa “en suport al talent local”, aprofitant la infraestructura del Festardor.

Tags: admin València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 19 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 19 de septiembre indica un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 19 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 19 de septiembre anuncia un día nuboso…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 19 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con poco nuboso y temperaturas entre 17 y 26 grados,…

Otras noticias

Episodio de lluvias en Torrent.
ComarcalEl Camp de MorvedreEl Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Hoya de Buñol - Chiva

Chiva y Torrent superan los 90 l/m² en un episodio de lluvias torrenciales que provoca casi 500 incidencias en València

Por Toni Cuquerella
Carretera entre Sagunt i Petrés.
El Camp de Morvedre

La Diputació licita per 4,1 milions la millora de la carretera entre Sagunt i Petrés i un nou carril ciclopeatonal fins al camí vell de Terol

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha participat en la conferència al Museu Arqueològic Nacional.
CulturarteEl Camp de Morvedre

El Teatre Romà de Sagunt brilla al Museu Arqueològic Nacional pel 130é aniversari com a Monument Nacional

Por Toni Cuquerella
albalat dels tarongers
El Camp de Morvedre

Autorizan la construcción de una nueva planta solar en Albalat dels Tarongers

Por Adrián Lupiáñez
Una imgen de la representacion
CulturarteEl Camp de Morvedre

Benavites estrena ‘Lázaro 3.0’, un clásico de la picaresca renovado e inclusivo

Por Javier Ruiz
Via verda d'Ojos Negros al seu pas per Sagunt.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt dona el llum verd definitiu per a connectar la Via Verda d’Ojos Negros amb la mar

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?