Un aiguat ha deixat a les comarques de la Ribera Alta i la Ribera Baixa precipitacions d’entre 150 i 200 litres per metre quadrat entre les 4 i les 6 del matí. Les principals quantitats s’han registrat en Albalat, Polinyà de Xúquer i Sueca, segons informe el servei d’emergències 112, però especialment Algemesí.
En aquesta localitat l’ajuntament ha emés diversos avisos en la matinada i ha arribat a registrar 130 litres en una hora i 162 litres en hora i mitja que ha col·lapsat el clavegueram. Davant aquesta situació s’han hagut de tancar diversos ponts i s’ha suspés l’activitat educativa, s’han tancat els cementeris, l’estadi i els poliesportius, i es recomana no visitar parcs i jardins davant el perill de caiguda de branques. La línia C2 de rodalia entre València i Xàtiva també ha suspés provisionalment la parada a Algemesí per la inundació de passos inferiors.
A Polinyà de Xúquer també s’han tallat diverses carreteres i s’ha recomanat als veïns no conduir vehicles i no eixir del municipi excepte per a casos urgents. A Albalat de la Ribera, que s’han arribat a recollir 202 litres, també s’ha suspés l’activitat educativa.