ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt cancel·la l’arribada dels Reis d’Orient al port però farà actes al Teatre Romà i als jardins de la Gerència

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 4, 2022
37 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

De vesprada, diferents espectacles musicals i de màgia alegraran els més menuts

Els Reis d’Orient arribaran al municipi com cada any el dimecres, 5 de gener. Seran rebuts a les 10.30 hores en el Teatre Romà i, a la mateixa hora, als jardins de la Gerència. A causa de la pandèmia, s’ha traslladat la tradicional arribada al port marítim per la recepció en la Gerència.

En totes dos ubicacions, la recepció dels Reis d’Orient anirà acompanyada de concerts. En el Teatre Romà tindrà lloc el concert de Pop’s Corn, de la companyia La Fam amb una duració de 50 minuts. Els Pop’s Corn naixen amb l’objectiu de presentar una proposta musical de qualitat per al públic infantil i familiar que es caracteritza per la interpretació de temes musicals propis i altres temes populars amb una versió personalitzada al ritme més pop.

Pel que fa als jardins de la Gerència, el concert serà del grup Glüps Band, també de la companyia La Fam i d’una duració de 50 minuts. La Glüps Band és un grup de música per a xiquetes i xiquets i està format per cinc músics que naix amb la intenció d’omplir l’escenari de música, jocs i diversió.

A la vesprada, tindrà lloc el musical en 3D Sherlock Holmes y el cuadro mágico, en el Centre Cultural Mario Monreal; l’actuació dels Beatles for Kids, a l’Auditori Joaquín Rodrigo; el concert de heavy Gigatron per a gent menuda, en el Casal Jove i la funció de Màgia i Rialles, amb Darío Piera, a la Casa Municipal de Cultura. Totes les activitats tindran lloc a les 18 hores, l’entrada és gratuïta i les invitacions es poden aconseguir a través d’este enllaç.

Sherlock Holmes y el cuadro mágico és un musical familiar, amb un text desenfadat, melodies originals, boniques coreografies i molta màgia. Fa uns anys, un dilluns una mica ensopit, poc abans de l’esmorzar, va sonar el telèfon de Sherlock Holmes. La mofletuda Comtessa de Nata s’havia quedat petrificada davant un mig robatori: sí, el seu quadre preferit encara estava en el seu lloc, però els colors s’havien esfumat. Sherlock i Watson van observar les petjades, la finestra, els cristalls trencats… No es van assabentar que estaven davant un quadre màgic fins que es van posar les misterioses ulleres roges i blaves. En posar-se-les, tot es va transformar i van poder travessar el llenç, per a entrar en un món meravellós.

Beatles for Kids és un espectacle de la mà d’Abbey Road, una de les millors bandes de tribut a The Beatles. Un viatge per les millors cançons de la mítica banda dirigit al públic jove a través d’un espectacle 100 % interactiu amb jocs i narracions.

Gigatron, un concert heavy per a gent xicoteta, consistix en un xou/taller interactiu d’una hora de duració compost per fragments de cançons intercalats amb proves, reptes i metall-consells.

En el cas de l’espectacle de màgia, Darío Piera durà a terme sorprenents i impossibles efectes acompanyats del millor humor. Els espectacles més sorprenents i replets de comèdia per a tots amb la intenció de divertir de manera variada, original i màgica.

Durant les representacions es contemplaran per part de l’organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d’obligat compliment per al públic. Així mateix, també serà obligatori que els adults ensenyen el passaport covid acompanyat del DNI a l’inici de cada funció.

Tags: València
00_CARTEL_FIRAXATIVA2025_EDITABLE

Lo + leído

À Punt retransmet les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent

À Punt retransmet este divendres 22 d'agost, a partir de les 18:00 hores, més de…

Fallece en Llíria la mujer secuestrada y violada por su pareja en julio

La mujer que fue encerrada y violada por su pareja en Llíria durante 12 días…

Detienen a un joven en Albatera por robos y estafas con tarjetas bancarias

La Guardia Civil ha llevado a cabo la detención de un joven de 24 años…

Otras noticias

IMG7820m
El Camp de Morvedre

Sagunto solicita la declaración de zona catastrófica por los daños de la tormenta

Por Redacción ComarcalCV
IMG7824m
El Camp de Morvedre

Sagunto solicita a Obeikan MDF el cumplimiento de acuerdos tras el ERE que afecta a 153 trabajadores

Por Redacción ComarcalCV
festivalcortosm
CulturarteEl Camp de Morvedre

Abierto el plazo para presentar cortometrajes al Festival Internacional de Cine Negro en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
IMG2285m
El Camp de Morvedre

Sagunt adjudica la reforma del CEIP Baladre para mejorar su accesibilidad por 880.000 euros

Por Redacción ComarcalCV
IMG2340m
CollaEl Camp de Morvedre

Comienzan las fiestas patronales de Sagunto con el tradicional tro d’avís y la Xopà

Por Redacción ComarcalCV
20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?