ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Queda’t a Casa’ reprendrà les actuacions musicals amb Grupo Eñe i la Societat Unió Artística Musical

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 5, 2021
97 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

El regidor de Cultura anima a la ciutadania a gaudir des de casa de la programació organitzada per l’Ajuntament

El programa ‘Queda’t a Casa’, posat en marxa per l’Ajuntament d’Ontinyent per fomentar l’oci segur als domicili i impulsar l’activitat econòmica a l’hostaleria, la cultura i l’esport, inclourà aquest cap de setmana dues noves actuacions musicals, amb el “Grupo Eñe» i la Societat Unió Artística Musical d’Ontinyent.

El regidor de Cultura, Àlex Borrell, explicava que “després de la bona acollida a l’actuació de Mimi i los Trileros la setmana passada, aquest cap de setmana tindrem una cita doble, dissabte amb el Grupo Eñe i el seu ample repertori de versions de grups principalment dels 80 i 90, i diumenge amb la primera de les actuacions previstes per fomentar també el gaudi de la música de banda, en aquest cas amb la Societat Unió Artística Musical”, assenyalava.

En concret, l’actuació de “Grupo Eñe” tindrà lloc dissabte 6 de febrer des de les 19:00 hores al facebook municipal, mentre que el concert de la Societat Unió Artística Musical es podrà veure també al facebook municipal diumenge 7 de febrer des de les 12:00 del migdia. La SUAM oferirà l’actuació d’una secció de percussió amb 8 músics, que interpretaran versions de temes de grup com Coldplay, Mecano, La Fúmiga o La Gossa Sorda, entre d’altres.

Àlex Borrell animava a la ciutadania “a gaudir des de casa de la programació organitzada per l’Ajuntament, tant en la vessant musical com en l’esportiva, amb les retransmissions del Pla Esportiu Ontigym, així com de l’ampla oferta de l’hostaleria local fent comandes o replegant el menjar a domicili dels establiments adherits a Queda’t a Casa», afegia.

En aquest sentit, cal destacar que tres nous locals d’hostaleria d’Ontinyent tornen aquest cap de setmana a l’activitat animats per l’impuls donat al sector amb la campanya «la Hostaleria d’Ontinyent t’ho porta a casa”, posada en marxa per l’Ajuntament en coordinació amb l’associació d’hostelers AHVAL. Amb estos tres nous locals i els dos que es van afegir el passat dilluns, l’oferta arriba ja als 33 establiments participants.

Tags: València

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?