ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Més espais verds i per als vianants, principals propostes dels veïns de Sagunt per al futur passeig marítim

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 5, 2021
30 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Participació Ciutadana presenta les conclusions de la consulta pública sobre els usos que se li donarien al nou passeig marítim

La delegació de Participació Ciutadana ha fet públiques les conclusions de la consulta ciutadana duta a terme este estiu per a conéixer l’opinió de la ciutadania respecte als usos que se li donarien al nou passeig marítim quan siga remodelat. El resultat d’este procés és que un 75% de les persones participants han demandat augmentar els espais verds i potenciar l’arbratge, naturalitzar el passeig i la seua connexió amb la platja. A continuació, ampliar l’espai per al passeig de vianants, i el de l’esport i diferenciar-lo del de patins i bicicletes (74%). En tercer lloc, que es dissenye un espai polivalent d’usos públics, culturals i didàctics (71%).

L’Ajuntament de Sagunt té la intenció de remodelar el passeig marítim del Port de Sagunt, per a això, com a primer pas, ha dut a terme, a través de la delegació de Participació Ciutadana, del 8 de juny al 8 d’agost, un procés consultiu per a conéixer l’opinió de la ciutadania sobre com voldria que fora el passeig marítim i quin usos caldria donar-li.

Ana María Quesada, delegada de Participació Ciutadana, ha mostrat la seua satisfacció per la resposta ciutadana: «Estem molt contents del treball que s’ha fet i com s’ha fet. L’acolliment de la ciutadania també ha sigut molt bona i també hem fet enquestes a peu de carrer en els mercats. És un projecte que em feia molta il·lusió perquè és un passeig que he trepitjat milers de vegades i en el qual m’abelleix participar i posar el meu granet d’arena a millorar-lo».

Per part de l’empresa Helerotopia que ha realitzat este estudi, Xelo Bosch, ha explicat que més de 1.000 persones han contestat al qüestionari en línia i, a més, hi ha hagut 17 reunions deliberatives amb associacions per a conéixer les necessitats dels diferents sectors de la població. De les 1.027 persones que han respost al qüestionari, el 89% són del municipi, seguides d’estiuejants, de la resta de la comarca i turistes. Quant a les reunions deliberatives, han participat 166 persones de 41 associacions o col·lectius, sobre les següents perspectives: medi ambient, accessibilitat, gènere, veïnal, joventut, majors, econòmica i social, comerç i turisme, cultural i esportiva.

La delegada de Participació Ciutadana ha informat sobre les preguntes del qüestionari, que han tractat sobre la connexió de la platja amb el passeig, els usos que es donarien als espais del passeig, valoració dels edificis existents i usos, dotacions públiques i mobiliari urbà, espais verds i mobilitat.

Darío Moreno, alcalde de Sagunt, ha explicat que este informe és un primer pas per a en un futur remodelar el passeig marítim. Tota esta informació servirà per a sol·licitar a Costes la concessió del passeig per a la seua posterior remodelació. «Volem dur a terme un projecte ambiciós per al passeig marítim, per a això Costes demana un projecte més específic i consolidat. És molt important que més de 1.100 persones i desenes d’associacions hagen participat i ens hagen permés escoltar la societat civil del nostre municipi i que les infraestructures responguen a les necessitats que tenen les persones que habiten a la nostra ciutat». L’alcalde ha recordat que este procés és llarg i que l’objectiu final és tindre un passeig «de primer ordre i que servisca de gran motor econòmic i com un referent». També ha destacat que la ciutadania ha apostat per la mobilitat, l’accessibilitat, el medi ambient i la sostenibilitat «i en eixa línia anirà l’avantprojecte per a la sol·licitud de la concessió i el posterior projecte constructiu». Darío Moreno ha finalitzat ressaltant que es tracta de tindre una perspectiva global, no sols estètica, que aporte solucions als problemes que presenta el passeig, com el d’acumulació d’aigües. A més, ha manifestat que espera que siga un projecte de consens secundat per tots els partits polítics

Tags: València

Lo + leído

Artistas de toda Europa se dan cita en la Fiesta de la Cerámica de Manises

La ciudad de Manises volvió a convertirse este fin de semana en epicentro del arte…

Desarticulan una red de tráfico de drogas en Valencia e incautan 675 kilos de cocaína

En una operación conjunta, la Policía Nacional, junto con la Guardia Civil y la Agencia…

Alberic solicita apoyo a la Diputación para reactivar la Casa de la Música

Alberic ha solicitado la colaboración de la Diputación de València para impulsar la construcción de…

Otras noticias

7536 policia nacional 02
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
IMG 5446 m
El Camp de Morvedre

Un simulacro de salvamento en la playa de Puerto de Sagunto mejora la respuesta ante emergencias

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?