ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Les obres del nou Palau de Justícia de Sagunt començaran en 2025

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha traslladat a la consellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas “la necessitat urgent de comptar amb una nova seu judicial”
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 4, 2024
57 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6737 sagunt dario moreno salome pradas
650x80_2_ola_CAS

El nou Palau de Justícia de Sagunt iniciarà les seues obres durant l’any vinent. Este mateix matí, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, junt amb els regidors Javier Raro i Jorge Vidal, s’ha reunit amb la consellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, per a traslladar, de nou, «la necessitat urgent» de comptar amb noves infraestructures judicials a la ciutat.

«No podem continuar esperant més per a la nova Ciutat de la Justícia. Els nostres jutjats ja es troben saturats», ha expressat Moreno, qui ha augurat que, tenint en compte les actuals mancances, la situació es veurà agreujada perquè «la població de la ciutat no deixa de créixer».

Segons l’alcalde, la trobada amb la responsable de Justícia i Interior de la Generalitat Valenciana, ha sigut «molt productiva». «Hem pogut reprendre qüestions que teníem pendents i hem percebut un canvi de rumb en una Conselleria que, fins ara, no havia mostrat interés per atendre les nostres reivindicacions», ha afirmat. Tant és així, que des de Conselleria han confirmat que la licitació de les obres de construcció del nou Palau de la Justícia estarà llesta abans de finals d’any i, per tant, la intervenció, amb un termini d’execució de 3 anys, podrà començar al llarg de 2025.

Quant a les característiques de les noves infraestructures judicials, segons han detallat des de Justícia, es comptarà amb 14 jutjats, 8 sales de vista, una fiscalia i una clínica forense.

Durant aquesta trobada, en el qual la consellera ha estat acompanyada per la directora general de Justícia, María José Adalid, la titular de Justícia i Interior ha subratllat la «necessitat urgent d’augmentar el nombre d’òrgans judicials en la Comunitat Valenciana, i en concret, per a Sagunt, la creació del Jutjat número 8 de Primera Instància i Instrucció».

D’altra banda afegia que, amb la pròxima instal·lació de la gigafactoria de Volkswagen, Sagunt “es convertirà en un motor econòmic decisiu en la Comunitat i, per això, la Conselleria de Justícia treballarà perquè aquesta gran ciutat tinga unes infraestructures judicials dignes, més pròximes al ciutadà i amb tots els serveis».

Tags: València

Lo + leído

Interior no contempla la posibilidad de que los policías locales lleven armas largas

El conseller de Emergencias e Interior, Juan Carlos Valderrama, ha descartado que se pueda introducir…

Medio Ambiente invierte 20 millones de euros en el servicio de vigilancia preventiva de incendios

La Conselleria de Medio Ambiente, Infraestructuras y Territorio destina este 2025 de más de 20…

ValgrAI impulsa Digital-IA para formar gratis en competencias digitales e IA en muninicipios de menos de 20.000 habitantes

La revolución tecnológica no debe ser patrimonio exclusivo de las grandes ciudades. Con este objetivo…

Otras noticias

Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?