ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt reclama a la Generalitat la millora de la línia de bus a València pels seus retards i saturació

El consistori critica el “abandó” del servei que en la primera setmana de curs universitari ja ha ocasionat queixes
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 17, 2024
191 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8101 sagunt bus interurba valencia

L’Ajuntament de Sagunt ha expressat el seu descontent davant els retards en l’entrada en vigor del nou contracte del servici de bus interurbà de la Generalitat Valenciana. Des del consistori, s’ha denunciat «l’abandonament» de l’Autoritat de Transport Metropolità de València, encarregada de gestionar les línies de bus que connecten el municipi amb la ciutat de València.

«No podem demanar a la ciutadania més paciència. Hem allargat sempre la nostra mà, per a facilitar qualsevol qüestió administrativa i que el contracte entrara en vigor a la major brevetat, però comença un nou curs acadèmic, amb el consegüent augment de persones usuàries del bus interurbà, i ens trobem amb els mateixos problemes», ha declarat el regidor de Mobilitat Sostenible, Javier Raro. Cal recordar que des de finals de l’any passat, l’Ajuntament s’ha reunit en nombroses ocasions tant amb l’ATMV com amb la secretaria autonòmica d’Infraestructures i Transports, per demanar agilitzar els tràmits administratius i oferir una solució a la massificació que presenta la línia Port de Sagunt-Sagunt-València. «Encara que sempre ens hem trobat una resposta positiva i ens han garantit que la tramitació avançava, els resultats no arriben. Necessitem una solució imminent», ha manifestat Raro.

De fet, en els primers dies de curs acadèmic, el servici de transport interurbà ha presentat notables retards en els horaris. Tampoc ha sigut capaç d’assumir l’important volum de viatgers i viatgeres, especialment en les franges horàries que coincidixen amb l’entrada i eixida de classe. «En el millor dels casos, moltes persones es veuen en la tessitura d’haver de viatjar de peu. En el pitjor, directament, es queden a terra», ha contat l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno. «Si la Generalitat de veritat creu en el transport sostenible, ha d’oferir un servici que presente una alternativa real al vehicle privat. Ara mateix, qui té possibilitat de viatjar en cotxe, no agafa el bus, perquè s’arrisca a fer tard i a viatjar en condicions d’inseguretat».

Segons el consistori, «els terminis no deixen d’allargar-se». Des de l’Ajuntament critiquen que la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori va comunicar «que l’adjudicació estaria resolta a principis de 2024, després a finals de l’estiu i ara que serà a finals d’any». «Les necessitats de la ciutat en matèria de transport interurbà estan totalment desateses. Ha quedat provat que per a la Generalitat no som una prioritat», ha retret Moreno. No obstant això, l’Ajuntament ja ha anunciat que no cessarà en la seua reivindicació i ha anticipat que planteja mobilitzacions en cas que no es produïsquen avanços. «Des de l’Ajuntament seguirem pressionant fins que tinguem una línia de bus amb freqüències i places suficients», han conclòs.
 

Tags: admin València

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

Imatge de la proposta d'ubicació de la macroplanta solar al port de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Sagunt demana situar la macroplanta solar de la gigafactoria en el port marítim perquè no afecte terreny agrícola

Por Toni Cuquerella
2941 sagunt parc sagunt
El Camp de MorvedreValencia

El efecto Volkswagen e Inditex dispara hasta un 11% al alza el mercado inmobiliario de Valencia y Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
El capitell s'ha dipositat al Museu d'Arqueologia de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Rescatat un capitell del segle XV descobert en unes obres privades a l’entorn del Castell de Sagunt

Por Toni Cuquerella
José Antonio Sancho Sempere.
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer reclama al Tribunal de Comptes 151.735 euros per prevaricació i abús de funció de l’exsecretari

Por Toni Cuquerella
MIMG3428recort
El Camp de Morvedre

El documental ‘La Transició a Sagunt’ se presenta en el Casal Jove

Por Redacción ComarcalCV
1 13
El Camp de Morvedre

Detenido un hombre en Sagunto por tentativa de homicidio tras intentar estrangular a su pareja

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?