ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt instarà el Govern que instal·le pantalles acústiques en l’AP-7 al seu pas pel municipi

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 30, 2022
55 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

També sol·licitarà que en futures repavimentacions s’utilitzen aglomerats fonoabsorbents que ajuden a reduir el soroll, les vibracions i la contaminació acústica

El Ple de l’Ajuntament de Sagunt va aprovar per unanimitat dijous passat, en la seua sessió ordinària corresponent al mes de maig, instar el Govern estatal que instal·le pantalles acústiques en l’autopista AP-7 al seu pas pel municipi i que, en futures repavimentacions del traçat, s’utilitzen aglomerats fonoabsorbents que ajuden a reduir el soroll, les vibracions i la contaminació acústica.

La proposta, que va ser presentada pel Grup Municipal Compromís i defensada pel regidor Pepe Gil, va eixir avant amb el vot favorable unànime de tots els grups polítics de la Corporació.

D’altra banda, se sol·licitarà també a la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat de la Generalitat Valenciana que done suport a la petició del Consistori davant la Demarcació de Carreteres del Ministeri de Foment –que posseïx les competències en este àmbit– i també se suggerirà que els materials fonoabsorbents s’utilitzen sempre que es tracte de carreteres o vials que passen prop de col·legis o nuclis urbans.

En este sentit, la part argumentativa reivindica la demanda de la instal·lació de pantalles. «És moment que l’Ajuntament de Sagunt, responsable primer del benestar de la seua ciutadania, torne a demanar a la Demarcació de Carreteres del Ministeri aquestes necessàries barreres acústiques en tota l’àrea pròxima a l’autopista, especialment en la zona de Sant Cristòfol», reclama el text, on es recorda, a més, que segons la Llei del Soroll i en relació a les infraestructures viàries és competència del Ministeri de Foment, a través d’esta demarcació, «dur a terme les accions necessàries amb la condició de pal·liar els efectes que la contaminació acústica causa a la ciutadania de Sagunt a casusa de la proximitat de l’AP-7 amb el nucli urbà».

«A la nostra ciutat moltes persones pateixen diàriament aquesta molèstia. Algunes d’elles són xiquets i xiquetes i persones amb necessitats especials que assisteixen al Col·legi d’Educació Especial i al Centre d’Ocupació de Sant Cristòfol», s’assenyala en la motivació de l’acord plenari, que també explica com «els nivells de soroll en dies de més vent són extraordinàriament alts» i això «afecta a tota la població».

Així mateix, i amb la finalitat d’evitar sorolls i vibracions que impliquen molèstia, risc o malestar per a les persones així com efectes negatius sobre el medi ambient, s’anunciava la «intenció» de l’Ajuntament de Sagunt d’incorporar en noves repavimentacions dels carrers aglomerats asfàltics que siguen capaços d’absorbir part d’eixe soroll i eixes vibracions que produïxen els vehicles al seu pas.

L’acord també contempla remetre al Ministeri i a la Conselleria una còpia del Pla Acústic Municipal «per a que el tinguen en consideració» a l’hora d’adoptar futures mesures en este sentit així com traslladar-los la unanimitat aconseguida per la Corporació i el text de la proposta.

Tags: València

Lo + leído

Cámara Valencia arranca el ciclo de talleres para crear asistentes de negocio con Whatsapp e inteligencia artificial

La Cámara de Comercio de Valencia, a través de TICNegocios y en colaboración con Ciudadano…

Los últimos centros afectados por la dana reanudan las clases en Massanassa, Algemesí y Alfafar

Los cuatro centros educativos de las tres localidades afectadas por la reciente riada han iniciado…

‘L’Alqueria Blanca’ encara el desenllaç de la sèrie amb l’estrena dels últims sis capítols

Els espectadors més fidels de la sèrie L’Alqueria Blanca, que l’han seguit durant díhuit anys…

Otras noticias

mIMG8543
El Camp de Morvedre

El Mercado Municipal de Sagunt inaugura taquillas refrigeradas para modernizar el comercio local

Por Redacción ComarcalCV
Mapa elaborado por el estudio de la UPV.
El Camp de MorvedreEl Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Hoya de Buñol - Chiva

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Por Toni Cuquerella
IMG1928m
El Camp de Morvedre

Sagunto pide a la Autoridad Portuaria que incluya la adecuación del Pantalán en su plan 2025-2029

Por Redacción ComarcalCV
250731ple
El Camp de Morvedre

Faura solicita ser declarada zona gravemente afectada por el temporal de julio

Por Redacción ComarcalCV
cropped RDJ SAGUNTO
El Camp de Morvedre

La gastronomía toma Sagunto con ‘Septiembre sefardí’

Por Redacción ComarcalCV
250821 EDUC FOTO SAE Querencia Rogles 2
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena se clausura con la tragicomedia ‘Querencia’ y un ritual que combinará música, fuego y danza

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?