lunes, 16 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

La cantant Colomet ensenya a compondre en valencià a alumnes de Sagunt

Ha sigut en un taller de música en valencià en el qual han participat al voltant de 300 alumnes dels instituts Clot del Moro, María Moliner i Jorge Juan
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 9, 2023
34 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2793 sagunt colomet cantant

Este dimarts 9 de maig, la cantant Colomet ha visitat l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt per fer un taller de música en valencià a l’alumnat dels instituts de la ciutat.

L’activitat està inclosa en la programació de la Coordinadora per l’Ensenyament en Valencià del Camp de Morvedre (CEVCAMP), que el pròxim 13 de maig celebrarà el festival Fescamp a Benifairó de les Valls, i amb este taller preparatiu es pretén que tinga una bona acceptació entre el públic juvenil. Hi han participat al voltant de 300 alumnes dels instituts Clot del Moro, María Moliner i Jorge Juan.

L’activitat forma part de les diverses accions que promou el Gabinet de Promoció del Valencià per fer efectiu el compromís municipal de promoció de l’ús del valencià en totes les manifestacions de la vida social, en la recuperació i el foment de la llengua pròpia a través de la creació artística com a expressió de la creativitat humana.

Els objectius del taller són: treballar la competència comunicativa en valencià a través del coneixement de les pràctiques artístiques i del patrimoni cultural, així com fomentar valors socials, actituds lingüístiques normalitzadores de la llengua, i d’altres continguts lligats al currículum escolar vigent; ser una proposta de vivència conjunta entre jóvens de la localitat que estudien en centres educatius diferents, un punt de trobada cultural, social i educatiu; promoure l’àmbit artisticoexpressiu mitjançant el treball col·laboratiu i en context, com a àmbit generador de coneixements; promoure la conscienciació de temàtiques socials actuals com el masclisme, el feixisme o el racisme a través de la música; millorar la competència lingüística en valencià de l’alumnat; aprendre a escriure textos literaris; potenciar el pensament i la creativitat; entendre el mecanisme per a crear i adaptar bases musicals a un text literari; interpretar cançons conjuntament, l’alumnat i l’artista, a més de promoure una actualització pedagògica en l’àmbit artisticoexpressiu als centres educatius.

La regidora del Gabinet de Promoció del Valencià, Maria Josep Soriano, que ha assistit a l’acte, comenta: «Ens agrada molt participar en una proposta tan interactiva i innovadora. Tot el que ajude a difondre el valencià entre els joves perquè reconeguen la seua importància alhora d’expressar-se en diferents experiències artístiques, serà benvingut i recolzat. I en este cas, la Coordinadora d’Escoles en Valencià fa una tasca importantíssima no sols a nivell local, sinó como eix vertebrador de la comarca».

Tags: València

Lo + leído

Hallan sin vida al joven desaparecido en el Túria una semana después de encontrar a otro fallecido en la misma zona

Efectivos del Grupo Especial de Operaciones (GEO) de la Policía Nacional han hallado este lunes…

Buscan en el Turia a un hombre desaparecido entre Manises y Paterna tras bañarse en el Azud de la Acequia de Tormos

Un hombre de 35 años y nacionalidad colombiana permanece desaparecido desde este domingo por la…

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

La Vila Joiosa fue el escenario del esperado concurso de pebrereta, una de las actividades…

Otras noticias

image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
IMG 2220 m
AgronewsEl Camp de Morvedre

Sagunt celebra en juny les IV Jornades Tècniques Agràries

Por Agronews
Toni Llorens Juan Carlos Garcia y Jimmy Entraigues durante un momento del ensayo
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunto estrena para la escena ‘Lázaro 3.0’, un clásico renovado e inclusivo

Por Javier
20250508 op Portocale 01.JPG 709363583
AgronewsEl Camp de Morvedre

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Por Agronews
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?