ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Es presenta la nova aplicació d’ocupació ‘Sagunto Emplea’ per ampliar les oportunitats laborals de la ciutadania

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 10, 2021
30 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Aqusta aplicació permet agilitar els tràmits d’inscripció en l’Agència Municipal de Col·locació de Sagunt, així com visualitzar i inscriure’s en les ofertes d’ocupació

L’Ajuntament de Sagunt, a través del departament de Promoció Econòmica, ha presentat este matí la nova APP Sagunto Emplea, que té com a objectiu ampliar les oportunitats laborals de la ciutadania del municipi. Esta aplicació permet agilitar els tràmits d’inscripció en l’Agència de Col·locació de l’Ajuntament de Sagunt, així com visualitzar i inscriure’s en les ofertes d’ocupació. En este sentit, l’aplicació permet arribar amb major facilitat a les persones demandants d’ocupació i a les empreses.

Així mateix, les persones que ja estiguen registrades en l’Agència de Col·locació de l’Ajuntament de Sagunt podran accedir a l’APP identificant-se amb el seu correu electrònic i contrasenya habituals. En els altres casos, les noves persones usuàries hauran de crear un nou compte.

La regidora de Promoció Econòmica, María José Carrera, ha assenyalat que «des del principi de la nostra legislatura les nostres actuacions sempre han pretés aproximar els servicis públics municipals a les persones i fer-los més visibles i transparents. Una qüestió de gran importància que ho és, més si cap, quan parlem d’ocupació en un moment de gran expectativa per la recuperació econòmica i per l’arribada de noves empreses al nostre municipi. Amb esta APP, que està ja disponible a la botiga virtual d’Apple i Google, estem també avançant en l’objectiu de la digitalització que ens marcàrem a l’inici de legislatura».

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno ha agraït a Promoció Econòmica el treball dut a terme i ha assenyalat que «esta App és un esforç més cap a la digitalització, un aspecte que considerem imprescindible a l’hora de facilitar l’accessibilitat a tota la ciutadania als recursos i servicis que presta l’ajuntament». A més, ha explicat que s’ha desenvolupat esta aplicació a causa de dos factors, el primer és que «existix un desajustament entre l’oferta i la demanda d’ocupació, i part del problema és que no tenim una població formada per a alguns serveis que requerixen d’unes habilitats específiques. Una part d’eixe desajustament pretén ser solucionat a través d’esta App que posa damunt de la taula quines són les necessitats de personal per part de les empreses i facilitar a les empreses que puguen comunicar-ho».

El segon factor és la formació, «sense el reciclatge necessari i la formació no arribarem a poder reduir la desocupació tant com volguérem. És una part essencial de les polítiques actives d’ocupació, eixa formació de persones treballadores i incorporació de noves habilitats perquè puguen trobar el seu lloc dins del mercat laboral. Per això l’App inclou els cursos formatius que oferim per part de l’Ajuntament, perquè tothom els conega i cada persona puga trobar un itinerari específic que s’adapte més a les seues característiques», ha destacat Moreno.

L’APP Sagunto Emplea està disponible a partir de hui a les botigues tant d’Apple en AppStore com Google Play d’Android. Tota la informació sobre esta nova aplicació està disponible en el portal d’ocupació, a través de la URL https://sagunto.portalemp.com/app-sagunto-emplea.html

Tags: València

Lo + leído

Riesgo extremo de incendios forestales en la Comunitat Valenciana todo el fin de semanas por altas temperaturas y viento de poniente

La Conselleria de Emergencias e Interior, a través del Centro de Coordinación de Emergencias de…

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

La Generalitat Valenciana ha activado para este jueves 17 de julio la alerta roja por…

La Policía Nacional detiene a un hombre en Algemesí por estafar 85.550 euros a su abuela

Un hombre de 31 años ha sido detenido por la Policía Nacional en Algemesí tras…

Otras noticias

20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
7536 policia nacional 02
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
IMG 5446 m
El Camp de Morvedre

Un simulacro de salvamento en la playa de Puerto de Sagunto mejora la respuesta ante emergencias

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?