ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Es presenta la nova aplicació d’ocupació ‘Sagunto Emplea’ per ampliar les oportunitats laborals de la ciutadania

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 10, 2021
33 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Aqusta aplicació permet agilitar els tràmits d’inscripció en l’Agència Municipal de Col·locació de Sagunt, així com visualitzar i inscriure’s en les ofertes d’ocupació

L’Ajuntament de Sagunt, a través del departament de Promoció Econòmica, ha presentat este matí la nova APP Sagunto Emplea, que té com a objectiu ampliar les oportunitats laborals de la ciutadania del municipi. Esta aplicació permet agilitar els tràmits d’inscripció en l’Agència de Col·locació de l’Ajuntament de Sagunt, així com visualitzar i inscriure’s en les ofertes d’ocupació. En este sentit, l’aplicació permet arribar amb major facilitat a les persones demandants d’ocupació i a les empreses.

Així mateix, les persones que ja estiguen registrades en l’Agència de Col·locació de l’Ajuntament de Sagunt podran accedir a l’APP identificant-se amb el seu correu electrònic i contrasenya habituals. En els altres casos, les noves persones usuàries hauran de crear un nou compte.

La regidora de Promoció Econòmica, María José Carrera, ha assenyalat que «des del principi de la nostra legislatura les nostres actuacions sempre han pretés aproximar els servicis públics municipals a les persones i fer-los més visibles i transparents. Una qüestió de gran importància que ho és, més si cap, quan parlem d’ocupació en un moment de gran expectativa per la recuperació econòmica i per l’arribada de noves empreses al nostre municipi. Amb esta APP, que està ja disponible a la botiga virtual d’Apple i Google, estem també avançant en l’objectiu de la digitalització que ens marcàrem a l’inici de legislatura».

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno ha agraït a Promoció Econòmica el treball dut a terme i ha assenyalat que «esta App és un esforç més cap a la digitalització, un aspecte que considerem imprescindible a l’hora de facilitar l’accessibilitat a tota la ciutadania als recursos i servicis que presta l’ajuntament». A més, ha explicat que s’ha desenvolupat esta aplicació a causa de dos factors, el primer és que «existix un desajustament entre l’oferta i la demanda d’ocupació, i part del problema és que no tenim una població formada per a alguns serveis que requerixen d’unes habilitats específiques. Una part d’eixe desajustament pretén ser solucionat a través d’esta App que posa damunt de la taula quines són les necessitats de personal per part de les empreses i facilitar a les empreses que puguen comunicar-ho».

El segon factor és la formació, «sense el reciclatge necessari i la formació no arribarem a poder reduir la desocupació tant com volguérem. És una part essencial de les polítiques actives d’ocupació, eixa formació de persones treballadores i incorporació de noves habilitats perquè puguen trobar el seu lloc dins del mercat laboral. Per això l’App inclou els cursos formatius que oferim per part de l’Ajuntament, perquè tothom els conega i cada persona puga trobar un itinerari específic que s’adapte més a les seues característiques», ha destacat Moreno.

L’APP Sagunto Emplea està disponible a partir de hui a les botigues tant d’Apple en AppStore com Google Play d’Android. Tota la informació sobre esta nova aplicació està disponible en el portal d’ocupació, a través de la URL https://sagunto.portalemp.com/app-sagunto-emplea.html

Tags: València
00_CARTEL_FIRAXATIVA2025_EDITABLE

Lo + leído

À Punt retransmet les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent

À Punt retransmet este divendres 22 d'agost, a partir de les 18:00 hores, més de…

Fallece en Llíria la mujer secuestrada y violada por su pareja en julio

La mujer que fue encerrada y violada por su pareja en Llíria durante 12 días…

Detienen a un joven en Albatera por robos y estafas con tarjetas bancarias

La Guardia Civil ha llevado a cabo la detención de un joven de 24 años…

Otras noticias

IMG7820m
El Camp de Morvedre

Sagunto solicita la declaración de zona catastrófica por los daños de la tormenta

Por Redacción ComarcalCV
IMG7824m
El Camp de Morvedre

Sagunto solicita a Obeikan MDF el cumplimiento de acuerdos tras el ERE que afecta a 153 trabajadores

Por Redacción ComarcalCV
festivalcortosm
CulturarteEl Camp de Morvedre

Abierto el plazo para presentar cortometrajes al Festival Internacional de Cine Negro en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
IMG2285m
El Camp de Morvedre

Sagunt adjudica la reforma del CEIP Baladre para mejorar su accesibilidad por 880.000 euros

Por Redacción ComarcalCV
IMG2340m
CollaEl Camp de Morvedre

Comienzan las fiestas patronales de Sagunto con el tradicional tro d’avís y la Xopà

Por Redacción ComarcalCV
20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?