ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Detingut un home a Sagunt per agredir a la seua parella, emmordassar-la i amenaçar amb matar a la seua filla

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 19, 2021
34 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Una patrulla de la Policia Local es va presentar immediatament en el domicili després d’una telefonada al 112 que va fer la filla de l’agredida en sentir les veus d’auxili de la seua mare des de l’interior de l’habitatge

Agents de la Policia Local i de la Policia Nacional de Sagunt van procedir a la detenció d’un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per agredir presumptament una dona de 50 anys, en el seu domicili del Port de Sagunt. El succés va ocórrer fa més d’una setmana, però ha sigut fet públic hui per part de la Policia Local.

Una telefonada al 112 efectuada per la filla de la víctima, després de sentir els crits de la seua mare que procedien de l’interior de l’habitatge demanant auxili, que no entrara i que avisara la policia, va posar en escac els agents de la Policia Local, que en escassos dos minuts es van presentar en el domicili.

Els agents van trobar en el lloc dels fets la víctima lligada, amb brides als peus i a les mans, emmordassada, seminua, amb lesions al cap i el domicili regirat íntegrament.

Segons el testimoni de la víctima, esta va ser emmanillada i colpejada pel seu agressor, dos hores abans, a més d’amenaçar-la amb matar la seua filla quan esta arribara a la casa. Després de personar-se, en primera instància, una patrulla de la Policia Local, instants després van acudir més patrulles de tots dos cossos que van actuar conjuntament.

Els agents van procedir a la detenció de l’home, en el mateix habitatge en el qual va cometre l’agressió. També es va procedir al trasllat de la víctima pels servicis sanitaris.

Després, la Policia Nacional va instruir les corresponents diligències i l’agressor va passar a la disposició del jutjat d’instrucció, que va decretar la seua entrada a la presó.

La delegació d’Igualtat informa que qualsevol persona que sospite d’un cas de violència té el deure ciutadà de telefonar al 016 o al telèfon d’emergències, el 112, i comunicar-ho.

Així mateix, el departament recorda que el Servei d’Atenció a les Dones, en l’Àrea d’Igualtat, es realitza de manera presencial els dimarts, dijous i divendres, amb cita prèvia a través del número 96.265.58.89 (de 8.00 a 15.00 hores), del WhatsApp 607.24.83.63 (de 8.00 a 19.30 hores) o bé per via telemàtica en [email protected]

A més, des de l’Àrea d’Igualtat recorden que si alguna dona es troba en una situació d’emergència greu pot cridar al Centre Coordinador d’Emergències 112. Si ha sigut víctima d’una agressió i necessita protecció, pot telefonar a la Policia Nacional, al 091 o al 96.267.00.91; a la Policia Local, al 092 o al 96.265.54.84; o a la Guàrdia Civil, al 062.

Finalment, si la persona necessita ajuda urgent també pot posar-se en contacte amb el CENTRE DONA 24 HORES de la Generalitat Valenciana a través del 900 580 888, o bé telefonar al 016. La telefonada no queda registrada en la factura ni en el dispositiu mòbil, encara que es recorda que sí que cal esborrar el registre de telefonades del terminal.

Tags: València
00_CARTEL_FIRAXATIVA2025_EDITABLE

Lo + leído

À Punt retransmet les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent

À Punt retransmet este divendres 22 d'agost, a partir de les 18:00 hores, més de…

Fallece en Llíria la mujer secuestrada y violada por su pareja en julio

La mujer que fue encerrada y violada por su pareja en Llíria durante 12 días…

Detienen a un joven en Albatera por robos y estafas con tarjetas bancarias

La Guardia Civil ha llevado a cabo la detención de un joven de 24 años…

Otras noticias

IMG7820m
El Camp de Morvedre

Sagunto solicita la declaración de zona catastrófica por los daños de la tormenta

Por Redacción ComarcalCV
IMG7824m
El Camp de Morvedre

Sagunto solicita a Obeikan MDF el cumplimiento de acuerdos tras el ERE que afecta a 153 trabajadores

Por Redacción ComarcalCV
festivalcortosm
CulturarteEl Camp de Morvedre

Abierto el plazo para presentar cortometrajes al Festival Internacional de Cine Negro en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
IMG2285m
El Camp de Morvedre

Sagunt adjudica la reforma del CEIP Baladre para mejorar su accesibilidad por 880.000 euros

Por Redacción ComarcalCV
IMG2340m
CollaEl Camp de Morvedre

Comienzan las fiestas patronales de Sagunto con el tradicional tro d’avís y la Xopà

Por Redacción ComarcalCV
20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?