ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Conselleria trau a licitació el projecte i direcció d’obres del futur Palau de Justícia de Sagunt per més de 800.000 €

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 11, 2021
189 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Les noves dependències judicials s’alçaran en una parcel·la de 9.700 metres quadrats amb espai per a albergar fins a huit jutjats

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha tret a licitació la redacció del projecte i la direcció d’obres del futur Palacio de Justícia de Sagunt per un cost estimat de 801.300,88 euros, tal com pot consultar-se, des d’aquest dilluns, en la Plataforma de Contractes de l’Estat. El termini de presentació d’ofertes per part de les empreses interessades conclourà el pròxim 8 de febrer de manera que puga adjudicar-se el mes vinent de juny.

La capital del Camp de Morvedre comptarà amb un nou Palacio de Justícia que suposarà una inversió de 13,7 milions d’euros i que s’alçarà en una parcel·la cedida per l’Ajuntament el mes de juny passat? de 9.700 metres quadrats situada entre el centre comercial L’Epicentre i el polígon Sepes de Sagunt.

El futur edifici tindrà entre tres i cinc plantes més un soterrani amb espai suficient per a albergar els sis jutjats actuals als quals se sumarà un seté la creació del qual s’ha sol·licitat ja al Ministeri de Justícia. No obstant això, es dissenyarà perquè puga albergar un huité òrgan judicial en el cas que siga necessari en el futur.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha destacat que «malgrat la pandèmia» la tramitació d’aquest projecte «avança a bon ritme perquè les obres puguen iniciar-se en aquesta legislatura».

En aquest sentit, Bravo ha recordat que el nou palau «disposarà de tot el necessari per a oferir un servei públic essencial en un partit judicial com el de Sagunt, el creixement econòmic del qual i poblacional ha d’anar acompanyat per un edifici que represente a tota la ciutadania i que oferisca tots els serveis que la Justícia ha de garantir».

El nou palau de Justícia comptarà amb dependències per al Registre Civil, el Jutjat de guàrdia, el Servei Comú d’Assumptes Generals, quatre sales de vistes, la Clínica Mèdic Forense, la Unitat de Valoració Integral Forense i una cambra Gessel.

També disposarà d’espai per a l’Oficina d’Assistència a les Víctimes del Delicte, despatxos individuals per a jutges, fiscals i lletrats de l’Administració de Justícia, així com estades per al Col·legi d’Advocats, el Col·legi de Procuradors i el Servei d’Orientació Jurídica.

Finalment, en el soterrani s’habilitaran quatre calabossos, una sala per a rodes de reconeixement de sospitosos, una zona d’espera per a testimonis i una consulta per a reconeixements mèdics.

Tags: València

Lo + leído

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha realizado una comparecencia oficial con motivo…

Residencias universitarias en Alicante: comodidad y vida urbana

La etapa universitaria es una de las que, sin duda, van a marcar nuestra vida…

Paiporta rinde homenaje a supervivientes de la DANA y la riada del 57

Paiporta ha conmemorado el primer aniversario de la DANA con un emotivo homenaje a los…

Otras noticias

Foto d'arxiu dels antics Alts Forns del Mediterrani de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt acollirà el I Congrés d’Arxius Històrics Industrials amb experts de tota Espanya

Por Toni Cuquerella
Participantes en la jornada celebrada en Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt reivindica el Corredor Cantábrico-Mediterráneo como eje estratégico para la competitividad y la vertebración del territorio

Por Toni Cuquerella
IMG0811m
El Camp de Morvedre

La Autoritat Portuaria avança en la restauració del pantalà marítim a Sagunt

Por Redacción ComarcalCV
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
1 15
El Camp de Morvedre

Detenidas tres personas en Sagunt por emplear irregularmente a extranjeros

Por Redacción ComarcalCV
MReunionATMV20250925
El Camp de Morvedre

Sagunto exige soluciones urgentes para el servicio de autobús a Valencia

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?