ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Conselleria trau a licitació el projecte i direcció d’obres del futur Palau de Justícia de Sagunt per més de 800.000 €

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:07 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado enero 11, 2021
595 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les noves dependències judicials s’alçaran en una parcel·la de 9.700 metres quadrats amb espai per a albergar fins a huit jutjats

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha tret a licitació la redacció del projecte i la direcció d’obres del futur Palacio de Justícia de Sagunt per un cost estimat de 801.300,88 euros, tal com pot consultar-se, des d’aquest dilluns, en la Plataforma de Contractes de l’Estat. El termini de presentació d’ofertes per part de les empreses interessades conclourà el pròxim 8 de febrer de manera que puga adjudicar-se el mes vinent de juny.

La capital del Camp de Morvedre comptarà amb un nou Palacio de Justícia que suposarà una inversió de 13,7 milions d’euros i que s’alçarà en una parcel·la cedida per l’Ajuntament el mes de juny passat? de 9.700 metres quadrats situada entre el centre comercial L’Epicentre i el polígon Sepes de Sagunt.

El futur edifici tindrà entre tres i cinc plantes més un soterrani amb espai suficient per a albergar els sis jutjats actuals als quals se sumarà un seté la creació del qual s’ha sol·licitat ja al Ministeri de Justícia. No obstant això, es dissenyarà perquè puga albergar un huité òrgan judicial en el cas que siga necessari en el futur.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha destacat que «malgrat la pandèmia» la tramitació d’aquest projecte «avança a bon ritme perquè les obres puguen iniciar-se en aquesta legislatura».

En aquest sentit, Bravo ha recordat que el nou palau «disposarà de tot el necessari per a oferir un servei públic essencial en un partit judicial com el de Sagunt, el creixement econòmic del qual i poblacional ha d’anar acompanyat per un edifici que represente a tota la ciutadania i que oferisca tots els serveis que la Justícia ha de garantir».

El nou palau de Justícia comptarà amb dependències per al Registre Civil, el Jutjat de guàrdia, el Servei Comú d’Assumptes Generals, quatre sales de vistes, la Clínica Mèdic Forense, la Unitat de Valoració Integral Forense i una cambra Gessel.

També disposarà d’espai per a l’Oficina d’Assistència a les Víctimes del Delicte, despatxos individuals per a jutges, fiscals i lletrats de l’Administració de Justícia, així com estades per al Col·legi d’Advocats, el Col·legi de Procuradors i el Servei d’Orientació Jurídica.

Finalment, en el soterrani s’habilitaran quatre calabossos, una sala per a rodes de reconeixement de sospitosos, una zona d’espera per a testimonis i una consulta per a reconeixements mèdics.

Tags: València

Lo + leído

Tormenta en València: más de 600 incidencias en la capital, desvíos de vuelos y problemas en Metrovalencia por las lluvias

El temporal de lluvia y tormentas torrenciales que arrancó durante la tarde del miércoles 16…

Chiva y Torrent superan los 90 l/m² en un episodio de lluvias torrenciales que provoca casi 500 incidencias en València

Un intenso temporal de lluvia y tormentas ha dejado acumulados muy destacados en la provincia…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el jueves 17 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el jueves 17 de septiembre indica un día con…

Otras noticias

Carretera entre Sagunt i Petrés.
El Camp de Morvedre

La Diputació licita per 4,1 milions la millora de la carretera entre Sagunt i Petrés i un nou carril ciclopeatonal fins al camí vell de Terol

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha participat en la conferència al Museu Arqueològic Nacional.
CulturarteEl Camp de Morvedre

El Teatre Romà de Sagunt brilla al Museu Arqueològic Nacional pel 130é aniversari com a Monument Nacional

Por Toni Cuquerella
albalat dels tarongers
El Camp de Morvedre

Autorizan la construcción de una nueva planta solar en Albalat dels Tarongers

Por Adrián Lupiáñez
Una imgen de la representacion
CulturarteEl Camp de Morvedre

Benavites estrena ‘Lázaro 3.0’, un clásico de la picaresca renovado e inclusivo

Por Javier Ruiz
Via verda d'Ojos Negros al seu pas per Sagunt.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt dona el llum verd definitiu per a connectar la Via Verda d’Ojos Negros amb la mar

Por Toni Cuquerella
Paqui Rondán.
El Camp de Morvedre

Sagunt concedeix la Medalla de la Ciutat a la Falla Luis Cendoya, Margarita Pín i Paqui Rondán

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?