BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 21 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Activitat ‘Palància Riu Viu’ a Sagunt per netejar i reforestar l’espai

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 6, 2021
26 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’activitat la duen a terme els grups de joves vinculats als programes de la Regidoria de Joventut i Infància amb l’objectiu de posar en valor el riu del municipi

Diumenge que ve, 16 de maig, els grups de jóvens vinculats als programes de la Regidoria de Joventut i Infància han impulsat Palància Riu Viu, una activitat reivindicativa, de neteja i reforestació i posada en valor del riu. Des de fa mesos estos grups han estat fent tasques de coneixement mediambiental i històric del llit i han localitzat les zones on es depositen enderrocs. A més, han dissenyat un geocaching sobre qüestions vinculades a l’espai fluvial.

Per a esta activitat s’ha aconseguit sumar un grup d’entitats, entre les quals s’ha comptat amb l’especial col·laboració de l’IES Alt Palància, en concret del Grau Mitjà Aprofitament i Conservació del Medi natural (Sogorb), que durant el matí de hui estaran preparant l’espai on es realitzarà una de les accions el pròxim 16 de maig. Per agrair-los la seua presència el regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, s’ha desplaçat fins allí per a saludar-los i donar-los la benvinguda.

La primera activitat prevista per al pròxim 16 de maig és Stop Enderrocs, basada en la neteja i recollida d’enderrocs. Els voluntaris i voluntàries es desplaçaran al municipi (a les 9 h Centre Salut Cecília Martí), i des d’allí es formaran dos grups que baixaran cap al Port de Sagunt (Minife), cadascun per un vessant netejant i recollint els enderrocs. A partir del pont d’ADIF, dos vehicles i personal els acompanyaran fins al punt de destinació. El voluntariat que durà a terme esta acció estarà equipat amb bosses i guants de protecció.

L’horari d’autobús que desplaçarà les persones voluntàries d’esta activitat serà: 8.30 h transport del Port de Sagunt (parada Centre Especialitats) a Sagunt (parada Cronista Chabret), i d’altra banda, a les 13.30 hores: transport del Port de Sagunt (parada Hospital) a Sagunt (parada Cronista Chabret).

La segona activitat del dia serà la plantació sobre les 10.30 hores, en la zona enfront de l’Hospital de Sagunt al costat de les restes del niu de metralladora, on es realitzarà una xicoteta plantació i neteja amb un públic més familiar i infantil. L’alumnat de l’IES Alt Palància prepararà el terreny i proporcionarà alguns plançons. També es plantarà un arbre de major grandària de manera simbòlica. A més, en esta activitat es realitzaran diverses intervencions, esmorzar, llegida d’un manifest i una xicoteta actuació infantil. La zona d’aparcament per a esta activitat serà el pàrquing de l’Hospital.

Palància Riu Viu està organitzat pels Grups de Participació de la Regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt i té com a col·laboradors l’IES Alt Palància – Grau Mitjà Aprofitament i Conservació del Medi natural (Sogorb); Acció Ecologista Agró; Centre Estudis Camp de Morvedre- Grup d’Estudis Mediambientals Salvador Vilalta; Consell Agrari; Regidoria Medi Ambient; SAG i Ajuntament de Canet d´En Berenguer (Regidoria de Joventut).

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Chelva recordará la tradición del transporte de troncos por el río Turia hasta València

Durante dos días Chelva, la capital de la Serranía, recordará la tradición del transporte fluvial…

Un agricultor de 66 años fallece tras volcar con su tractor en Zucaina

Otro accidente mortal por vuelco de tractor en la Comunitat Valenciana. Un agricultor de 66 años…

Llegan 6.000 toneladas de arroz importado a una multinacional de Algemesí

La Unió Llauradora denuncia una nueva entrada de arroz importado a través del puerto de…

Otras noticias

20250508 op Portocale 01.JPG 709363583
AgronewsEl Camp de Morvedre

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Por Agronews
03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
Pere
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer da un paso más en la regeneración de su playa con una boya inteligente mejorada

Por Javier
7990 sagunt policia local platja
El Camp de Morvedre

La secció de platges de la Policia Local de Sagunt realitza quasi 3.400 serveis al llarg de l’estiu

Por admin
N13
CulturarteEl Camp de Morvedre

La herencia romana y la música sacra protagonizan la agenda cultural primaveral de Sagunto

Por Javier
5163 sagunt premis splash
El Camp de Morvedre

El Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana ‘Splash’ tanca amb el lliurament dels guardons

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?