ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Presentades les noves actuacions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 4, 2021
204 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Conjumina les diferents actuacions turístiques dels municipis que componen el Camp de Morvedre per a oferir un producte turístic únic

Els municipis de la comarca han presentat esta vesprada les noves actuacions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre, que conjumina les diferents línies de treball i actuacions turístiques dels municipis que componen el Camp de Morvedre, per a així oferir un producte turístic únic. Esta iniciativa està elaborada conjuntament per l’Ajuntament de Sagunt, Turisme Generalitat Valenciana i per la Diputació a través del Patronat de Turisme.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que este pla pretén tindre una línia estratègica comuna entre els diferents municipis de la comarca. «Este pla pretén que a través de diferents actuacions en diferents municipis, puguem trobar eixa senda comuna que ens done homogeneïtat com a producte turístic i així ser fàcils de reconéixer i animar als i les turistes a visitar els diferents territoris, per a així ajudar-nos els uns als altres a generar riquesa, visites i al fet que la nostra pròpia ciutadania conega bé la comarca», ha assenyalat. A l’acte de presentació també han assistit alcaldes i regidors d’alguns dels municipis que participen en el pla.

D’altra banda, la treballadora de la consultoria Castro Consulting Màrqueting & Strategy, Marta Costa, que ha treballat en este pla, ha explicat les diferents actuacions del pla, que són: La senyalització interpretativa i promocional per al posicionament de marca del Camp de Morvedre i la valorització dels seus recursos turístics; el desenvolupament d’una gymcana virtual a la comarca pels principals punts d’interés turístic; la senyalització de la ruta dels llocs desapareguts; l’elaboració de projecte per a la senyalització de l’últim tram de la via verda d’ulls negres; la gerència del pla de dinamització i governança; i l’assessoria, elaboració i disseny del catàleg de productes turístics del Camp de Morvedre i la creació del club de producte turístic de la comarca.

Altres actuacions del pla són: Crear un banc d’imatges de les experiències turístiques recollides en el catàleg de productes turístics del Camp de Morvedre; la realització del Fam i Press trip amb turoperadors nacionals i mitjans especialitzats en turisme; l’assessoria, elaboració i execució del projecte Camp de Morvedre gastronòmic; la generació de continguts multimèdia del projecte Camp de Morvedre gastronòmic; la traducció a diversos idiomes i impressió de catàlegs de productes turístics i receptari del Camp de Morvedre i, finalment, accions de comunicació i difusió en línia i offline.

El Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre busca posar en valor els factors ambientals, econòmics i socioculturals des d’una perspectiva integral del destí, així com aconseguir una millor distribució de l’activitat turística en el seu territori, contribuint al reequilibri entre els espais litorals més dinàmics i aquells d’interior susceptibles de major desenvolupament turístic i dotant-los tant d’infraestructura turística com d’accions que enfortisquen l’oferta turística de tota la comarca, alguna cosa que contribueix notablement al despoblament de zones rurals.

És per això que els objectius són: Restaurar i conservar el patrimoni natural i cultural del Camp de Morvedre, dotant-lo d’elements interpretatius, lúdics i promocionals que posen en valor estos recursos per a incrementar la demanda turística; enfortir i diversificar l’oferta turística a través de la promoció i comercialització els productes turístics de la comarca, qualificant al sector empresarial per mitjà d’eines que difonguen de manera adequada els seus serveis, i finalment, promocionar i posicionar tant la marca com l’oferta turística del Camp de Morvedre en els principals mercats emissors.

Tags: Turís

Lo + leído

AVA-ASAJA advierte de un desplome histórico del 75 % en el precio de la trufa en la provincia de Castellón

La rentabilidad del cultivo de la trufa negra (Tuber melanosporum), un cultivo importante de las…

Almenara bonificarà amb un 50% la taxa agrícola dels terrenys rurals que es mantinguen en bon estat

L'Ajuntament d'Almenara, amb l'objectiu de fomentar el bon estat i la neteja dels terrenys rurals…

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Xàtiva, també coneguda com 'el forn de la Comunitat Valenciana' per ser un referent de…

Otras noticias

AVAlmarda5enero1 e1767769596967
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal denuncia el abandono y daños en playas de Almardà, Corinto y Malvarrosa en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
Reunion
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordRequena - Utiel

La Diputación implanta en Puçol, Requena, San Antonio de Benagéber y Catarroja la APP de quejas ciudadanas

Por Redacción ComarcalCV
Playa del Marenyet de Cullera.
El Camp de MorvedreLa Ribera Baixa

El Ministeri invertirà 42,6 milions per regenerar les platges de Canet, Sagunt, Sueca i Cullera

Por Toni Cuquerella
Platja de Canet d'en Berenguer.
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer frena l’expansió dels pisos turístics per a preservar el teixit residencial

Por Toni Cuquerella
La exposición se puede visitar en la Biblioteca de Canet.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

Por Toni Cuquerella
Parc arqueològic del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?