ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa 3 rutes turístiques guiades gratuïtes en Pasqua

Les rutes i els actes de la Setmana Santa ontinyentina seran promocionats aquest cap de setmana a la Fira de les Comarques de València
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 31, 2023
179 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8569 ontinyent ruta molins

L’àrea de Turisme de l’Ajuntament d’Ontinyent ha programat per a les properes dates de Setmana Santa i Pasqua fins a 3 rutes turístiques guiades amb caràcter totalment gratuït. La regidora de Turisme, Sayo Gandia, explicava que “és una oferta plantejada tant per a les persones que ens visiten estos dies com les que van a quedar-se a casa.

Dues de les rutes són a l’entorn natural, la recentment senyalitzada Ruta dels Molins i un passeig en bici de baixa dificultat; i la tercera és una nova visita als refugis antiaeris, que sempre és una de les activitats més demandades pels visitants dins la programació”.

En concret, divendres 7 d’abril es farà la “Ruta dels Molins pel Barranc dels Tarongers i la Fos”, un itinerari senderista per a conèixer quins són els orígens de la indústria tèxtil a Ontinyent a través dels molins i fàbriques que unien l’antic camí de Bocairent als segles XVIII i XIX, amb les seues rodes sènies, sèquies i assuts, tot un sistema de producció que hui és arqueologia industrial de gran valor, dins un paratge de barranc i bosc de ribera de gran bellesa natural i paisatgística.

Disabte 8 d’abril tindrà lloc un “Passeig en bici pel paisatge agrícola tradicional”, una ruta cicloturista de baixa dificultat per les heretats i camps de ponent, cap a una de les zones rurals més boniques i conservades del terme on el secà alterna amb les pinedes i bosquets, on s’amaguen finques i cases propietats de nobles decimonònics. Es Visitarà una finca d’olivar i vinya ecològica on es produeix oli d’oliva verge extra i vi de parcel·la en un entorn de gran biodiversitat.

Finalment, el 16 d’abril tindrà lloc la visita als refigis antiaeris, un recorregut guiat per a conèixer com es va viure la Guerra Civil a Ontinyent a través dels dos refugis antiaeris rehabilitats, el de l’antiga fàbrica de Tortosa i Delgado i el refugi públic del Regall.

Sayo Gandia avançava que tota esta programació, els actes de Setmana Santa i els atractius d’Ontinyent en altres aspectes com el gastronòmic o museístic seran promocionats aquest cap de setmana a la Fira de les Comarques que se celebrarà a la plaça de bous de València, i que inclourà l’actuació del ball dels Cabets amb el grup El Regall. Les rutes tenen places limitades, i per a inscriure’s o ampliar la informació cal adreçar-se a la Tourist Info d’Ontinyent, al Palau de La Vila, al telèfon 962916090 o al correu [email protected]

Tags: admin Turís

Lo + leído

AVA-ASAJA advierte de un desplome histórico del 75 % en el precio de la trufa en la provincia de Castellón

La rentabilidad del cultivo de la trufa negra (Tuber melanosporum), un cultivo importante de las…

Almenara bonificarà amb un 50% la taxa agrícola dels terrenys rurals que es mantinguen en bon estat

L'Ajuntament d'Almenara, amb l'objectiu de fomentar el bon estat i la neteja dels terrenys rurals…

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Xàtiva, també coneguda com 'el forn de la Comunitat Valenciana' per ser un referent de…

Otras noticias

BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'AlbaidaNavidad

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?