ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera invertirà 2,3 milions d’euros per a impulsar la seua gastronomia com a producte turístic

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 15, 2022
275 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La localitat rep una nova subvenció dels fons Next Generation que li permetrà, entre altres accions, finalitzar la rehabilitació de la Casa de l’Ensenyança

Cullera pretén consolidarse com a Destinació Turística Intel·ligent i Sostenible amb una inversió de 2,3 milions d’euros dels fons europeus Next Generation per a desenvolupar el ‘PSTD Enogastronómico’. Així ho ha aprovat la Conferència Sectorial de Turisme celebrada aquest dijous a Madrid. Aquesta inversió correspon a la II Convocatòria extraordinària del programa de Plans de Sostenibilitat Turística en Destí 2022, finançada íntegrament amb els fons Next Generation EU del Pla de Recuperació.

«Aquesta nova injecció econòmica procedent d’Europa suposa un recolzament al treball que portem realitzant des que entrem a governar. Confirma la nostra aposta per un nou model turístic per a fer de Cullera un destí sostenible i intel·ligent que mira cap al futur», ha declarat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor. «A través d’aquest pla continuarem posant en valor la nostra gastronomia com a producte turístic. El nostre objectiu és millorar la competitivitat de Cullera, al mateix temps que millorem la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes i de totes les persones que ens visiten», ha afegit el primer edil.

PSTD – Enogastronomía de Cullera

El PSTD per al Pla Nacional–Enogastronomía de Cullera s’ha estructurat en 3 línies d’actuació: transició sostenible i digital del destí, posada en valor dels actius ambientals i del patrimoni històric i enogastronòmic com a dinamitzadors de l’economia local, i millora de la competitivitat turística en destí. Entre les actuacions previstes dins del pla, destaca la creació del ‘Cullera Lab’, un centre d’intel·ligència i innovació que es convertirà en espai de suport, orientació i acompanyament per als empresaris turístics i que estarà situat a la Casa de l’Ensenyança.

El centre s’encarregarà de desenvolupar projectes d’intel·ligència i innovació turística. Per a això es rehabilitaran la planta primera de la Casa de l’Ensenyança on s’instal·larà una cuina com a aula de formació gastronòmica. Una altra de les actuacions previstes se centra en el Museu de l’Arròs, on es millorarà la seua accessibilitat amb una escala d’accés i a més es crearan elements digitals basats en la utilització de les tecnologies de realitat virtual i augmentada. L’entorn natural de Cullera, amb la muntanya com a eix central, també està inclòs en el pla amb les creació del ‘Balcó del Xúquer’, un espai a la part alta de la muntanya on es col·locarà una taula/panell d’interpretació 360º. També es realitzaran millores en la senyalització ambiental dels espais naturals del municipi.

Tags: Turís

Lo + leído

El secreto oculto bajo el suelo de una plaza de Manises: hallan un refugio de la Guerra Civil que no figuraba en los mapas

Lo que comenzó como una obra rutinaria de remodelación integral en la plaza Corazón de…

Paiporta aprueba por unanimidad una línea de ayudas extraordinarias para reparar ascensores dañados por la dana

El pleno municipal de Paiporta ha dado luz verde de forma unánime a la creación…

El Gobierno llevará ante la Fiscalía el veto a las mujeres en la Cofradía de la Purísima Sangre de Sagunt

La ministra de Igualdad, Ana Redondo, ha anunciado este jueves que el Gobierno dará un…

Otras noticias

La Guardia Civil ha detenido al facultativo.
La Ribera Baixa

Detenido un médico en Cullera por presuntas agresiones sexuales a dos pacientes

Por Toni Cuquerella
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
socorrismeCullera3 1
La Ribera Baixa

Cullera activa el servicio especial de socorrismo en Semana Santa

Por Pau Gómez
Muestras de agua de l'Albufera.
L' Horta SudLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El estado de los acuíferos un año después de la catástrofe: La CHJ finaliza los muestreos en el Poyo, el Magre y l’Albufera

Por Toni Cuquerella
Toni González, alcalde d'Almussafes.
La Ribera Baixa

L’alcalde d’Almussafes anuncia un nou partit amb els seus regidors després de ser expulsat del PSPV per dues denúncies d’assetjament

Por Toni Cuquerella
JordiMayorenunplenoen2026
La Ribera Baixa

Cullera cerró 2025 con un superávit de 2,7 millones, sumando diez años en positivo

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?