ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Serra celebra les jornades gastronòmiques de la carabassa

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 13, 2022
392 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Serra acollirà del 21 al 23 d’octubre les primeres jornades gastronòmiques: carabassa, tradició i innovació en les quals participaran 6 restaurants i 3 comerços del municipi. Les jornades es tancaran amb el I primer concurs popular d’Olla amb carabassa Vicente Granero Vila de Serra per fomentar entre la població la recuperació d’aquest plat tradicional de la gastronomia del poble.

Unes jornades que volen posar en valor un recurs característic i diferencial de la gastronomia local que té la seua màxima expressió en l’Olla amb carabassa. Aquestes primeres jornades seran apadrinades pel cuiner Jordi Morera, del programa la Cuina de Morera, d’À punt televisió.

La participació de les empreses locals és fonamental de manera que durant aquests dies els comerços i restaurants oferiran en les seues cartes o en la seua oferta productes on la carabassa serà la protagonista. Les empreses participants són Forn San Joaquín, Carns Aliaga, i Ecospirulia. A elles es sumen sis locals hostalers que oferiran menús o plats amb carabassa: Restaurant Casa Granero, Restaurant Chaparral, Bar restaurant Descanso, Restaurant la Garrofera, Restaurant San Antonio i Cerveceria Porta Coeli.

L’alcaldessa de Serra, Alicia Tusón, destaca que “Serra està treballant per dinamitzar el consum en les seues empreses involucrant a l’empresariat, a la població local i a les persones que ens visiten, oferint experiències singulars i autentiques, que posen en valor el nostre patrimoni cultural en tota l’extensió de la paraula.” Les jornades es tancaran amb la celebració del 1r concurs popular d’olla amb carabassa. “Enguany volem fomentar la recuperació d’aquest plat entre la població local. Altres anys el concurs ha sigut professional però volem que les famílies recuperen a casa aquest plat tan nostre” afegeix l’alcaldessa.

Aquestes primeres jornades naixen a la calor del projecte de posicionament turístic en el qual treballa l’Ajuntament de Serra des de l’any passat per enfortir les empreses turístiques i comerços d’aquesta localitat enclavada al cor de la Serra Calderona.

Tags: Serra

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Primavera 2026 visitantes observando a los hipopotamos en BIOPARC Valencia
ComarcalValencia ciudad

BIOPARC pone el foco en la biodiversidad como aliada frente al avance de la crisis climática

Por Javier Ruiz
Central nuclear de Cofrentes.
ComarcalEl Valle de Cofrentes - Ayora

Fallo en la central nuclear de Cofrentes: un lote de piezas defectuosas provoca el incidente más grave desde 2007

Por Toni Cuquerella
Imagen de archivo de cable robado en una operació.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

Detenido un hombre por robar 300 kg de cable en Buñol y Alborache

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?