ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’esmorzar de la Llàgrima, la presentació de càrrecs i el pregó de Mariola Penadés obriran la “Setmana Gran” de festes d’Ontinyent

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado agosto 16, 2024
296 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
9652 prego ontinyent

L’esmorzar de la Llàgrima, la presentació de càrrecs i el pregó obriran aquest diumenge la “Setmana Gran” de festes de Moros i Cristians d’Ontinyent 2023. Les activitats, no obstant això, comencen ja aquest divendres amb el Ball dels Llauradors i tindran una cita destacada aquest dissabte 17 amb l’acte acte homenatge a la marxa mora Chimo, amb un acte a la Sala Gomis coincidint amb el 60 aniversari des de la composició d’aquesta peça musical per part del mestre José Maria Ferrero, fill predilecte d’Ontinyent.

La jornada d’activitats prevista per la Societat de Festers per al diumenge donarà inici a les 9:00h amb una missa en record dels festers i festeres difunts a l’ermita de Santa Anna, desplaçant-se els presents posteriorment per assistir al saló d’actes de la Societat de Festers, on tindrà lloc l’emotiu acte de l’Esmorzar de la Llàgrima.

En aquest acte es ret homenatge als festers i festeres difunts durant l’últim any, i on l’Alcalde Jorge Rodríguez i el President de Festers Vicent Pla imposaran medalles als primers Trons de les festes d’enguany, així com les insígnies als capitans, banderers i ambaixadors. A més a més es repartiran també distincions als festers que s’han fet mereixedores d’un reconeixement públic com el de Primer Tro d’Honor o insígnies de plata de la Societat de Festers.

En la nit de diumenge, a partir de les 23:00 hores, tindrà lloc als peus del Castell de Festes de la Plaça Major l’acte de Presentació de Càrrecs 2024, després del qual tindrà lloc el Pregó de Festes, que enguany estarà a càrrec de l’ontinyentina Mariola Penadés Fons, doctora, investigadora, docent i divulgadora científica i actual directora general d’Investigació i Innovació a la Conselleria de Sanitat.
 

Tags: admin Riola

Lo + leído

La Confederación Hidrográfica del Júcar triplicará la capacidad del barranco del Poyo en el casco urbano de Chiva

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) está ejecutando un ambicioso plan de obras de emergencia…

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

La Guàrdia Civil ha donat per finalitzada l'operació "Nidorino" amb la detenció de quatre hòmens…

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

L'estabilitat política a l'Ajuntament d'Ibi ha saltat pels aires després de la decisió de l'alcalde,…

Otras noticias

1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

Nino Bravo s’acomiada d’Aielo de Malferit

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?