ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La VIII Setmana Pedagògica d’Ontinyent commemorarà el 90 aniversari del primer gèrmen de la cita realitzat el 1934

Ferran Gandia presenta una programació que presta atenció a aspectes com la innovació als centres, l’absentisme o la ciència jove, i que conclourà amb la Fira de l'Estudiantat
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 11, 2024
61 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
1412 ferran gandia setmana pedagogica 2024 presentacio
650x80_2_ola_CAS

La VIII Setmana Pedagògica d’Ontinyent commemorarà el 90 aniversari de la realitzada en 1934, i que va servir de germen per a la represa de l’activitat en l’època moderna. El regidor d’Educació, Ferran Gandia, presentava aquest dimecres una programació «que presta atenció a aspectes d’interés com la innovació als centres, l’absentisme o la identitat cultural”, amb activitats que es desenvoluparan íntegrament al Campus Universitari excepte l’escola de Families a la Sala Gomis, el II Congrés de Ciència Jove al Centre Cultural Caixa Ontinyent i la Fira de l’Estudiantat en la Plaça de l Concepció.

En concret, la programació s’iniciarà dilluns 15 a les 18:00 hores amb una conferència inaugural a càrrec de la professora Tudi Torró Ferrero, al voltant de la identitat cultural i la transmissió des de l’escola del sentit de pertinença. Acte seguit, a les 19:00 hores, el professor Manuel Requena Collado presentarà la reedició del llibre “La llengua valenciana a l’escola» de Nicolau Primitiu, un volum editat en 2004 commemorant els 70 anys de la Setmana pedagògica de 1934, i que ara es reedita coincidint amb el 90 aniversari.

Dimarts 16 d’abril es presentarà el Pla Municipal d’Absentisme per a equips directius i d’orientació dels centres educatius de la ciutat, “un tema molt important en el que hem de ser molt estrictes, ja que és un problema que cal controlar perquè va en augment a la societat moderna”. Ennguany, la mostra de projectes innovadors dels centres educatius d’Ontinyent es repartirà en dues sessions, dimarts 16 i dimecres 17 a les 18:00 hores, «ja que la majoria de centres han elaborat projectes d’aquest tipus com a eina pedagògica i cal facilitar-los la seua difusió”.

També dimecres 17 a les 18:30 hores a la Sala Gomis, i amb l’organització del pacte territorial per a l’ocupació ACTAIO, tindrà lloc l’activitat “ajuda al teu fill o filla a decidir el seu futur professional”, adreçada a les families i alumnat per a que decidisquen el seu futur laboral en les millors condicions possibles en base a la proposta educativa amb que es compta a la zona.

Dijous 18 d’abril de 9:00 a 13:30 hores, tindrà lloc al Centre Cultural Caixa Ontinyent el II Congrés de Ciència Jove organitzat pels departaments de Biologia i Geologia dels Instituts de l’Estació, Jaume I i Pou Clar. En esta activitat seran els mateixos alumnes els qui actuaran com a ponents, destacant que una de les xerrades serà impartida per antic alumnat que està treballant al sector dins i fora d’Ontinyent, alguns fins i tot en l’àmbit internacional.

En la vesprada d’eixe dia a les 18:30 hores ea farà el tradicional reconeixement a mestres jubilats al curs anterior, que en esta ocasió seran 10, d’un total de 8 centres d’infantil, primària i secundària. Finalment, la VIII Setmana Pedagògica conclourà divendres 19 amb una nova edició de la Fira de l’Estudiantat a la Plaça de la Concepció, on es comptarà amb 26 expositors i parades d’un total de 26 centres de secundària de les Comarques Centrals; centres educatius de persones adultes; centres d’idiomes; entitats vinculades a l’administració i centres de FP amb seu a Ontinyent, Alcoi i Petrer.

Tags: Real

Lo + leído

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Els tres quilòmetres que separen les poblacions de Sueca i Fortaleny es poden recórrer ja…

Desbloqueado el proyecto para eliminar el paso a nivel en Villena, punto decisivo para el Corredor Mediterráneo

La Generalitat Valenciana ha anunciado el desbloqueo definitivo del proyecto para eliminar el paso a…

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?