BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
jueves, 22 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent urgeix a Patrimoni a autoritzar la reurbanització del barri històric després de l’últim enderroc d’una casa

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 9, 2022
29 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El consistori remarca que l’enderroc de la casa del carrer Roses demostra que no es pot continuar demorant el permís a la modificació del PGOU que donaria llum verda a una intervenció molt necessària

L’Ajuntament d’Ontinyent ha urgit a la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat Valenciana a agilitzar la seua part dels tràmits pendents que permetran executar el projecte de regeneració i revitalització del barri de La Vila, una inversió prevista de 3 milions d’euros amb fons autonòmics que creara 12 habitatges al barri, a més de posar en valor l’antiga muralla medieval i millorar l’accessibilitat a la zona.

A tal efecte, l’Ajuntament explica que ha adquirit totes les cases que ha pogut però no així les que son objecte d’expropiació, un tràmit que eixiria endavant ràpidament amb una modificació del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) que depèn de l’autorització de la Direcció General de Patrimoni. La llum verda a aquest tràmit permetria l’expropiació de les cases que queden per adquirir i la seua demolició, podent desenvolupar-se així el projecte de construcció de la nova entrada a la Vila i de les 12 habitatges projectades al solar del carrer Trinitat.

Des de l’Ajuntament s’ha apuntat que l’enderroc sofert en la nit d’aquest divendres al carrer Roses per una de les cases que van a eliminar-se dins d’aquest projecte «demostra que no es poden demorar més els tràmits, i per això urgim a la Direcció General a agilitzar-los, tal com es va demanar als representants de la Generalitat que van participar en la reunio mantesa amb l’alcalde, el regidor de Territori i tècnics municipals el passat 27 d’octubre a València per tal de comptar amb els informes favorables necessaris per a executar aquest projecte.

Des de l’Ajuntament d’Ontinyent es recorda que poc abans d’eixa reunió ja havia caigut altra casa a la zona, concretament al carrer Muralla, i també s’apunta que les intenses precipitacions registrades aquest hivern i primavera han agreujat la situació dels edificis on s’ha d’actuar. «Afortunadament, ni aleshores ni ara s’ha hagut de lamentar cap dany a les persones, però hem de ser conscients de la necessitat que es puga executar l’actuació prevista, que donarà un gran impuls a la revitalització del barri», concloïen.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Chelva recordará la tradición del transporte de troncos por el río Turia hasta València

Durante dos días Chelva, la capital de la Serranía, recordará la tradición del transporte fluvial…

Un agricultor de 66 años fallece tras volcar con su tractor en Zucaina

Otro accidente mortal por vuelco de tractor en la Comunitat Valenciana. Un agricultor de 66 años…

Llegan 6.000 toneladas de arroz importado a una multinacional de Algemesí

La Unió Llauradora denuncia una nueva entrada de arroz importado a través del puerto de…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?