ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent revisa les liquidacions de 80 empreses de telefonia, gas i llum per assegurar-se que paguen els seus impostos

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 21, 2022
35 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

L’increment de beneficis d’estos sectors ja suposat un 35% més d’ingressos en l’últim any per la taxa municipal a la seua facturació, xifra que es preveu augmentar més amb esta revisió

L’Ajuntament d’Ontinyent va a procedir a la revisió exhaustiva de les liquidacions als últims 4 anys d’al voltant de 80 empreses de telefonia, gas i llum que operen a la ciutat, per tal d’assegurar que estan pagant els impostos que els pertoquen.

La regidora d’Hisenda, Natàlia Enguix, explicava que “estes empreses han de pagar per llei un 1’5% d’impost respecte de la seua facturació, en base a les xifres que les mateixes empreses ens presenten, en concepte de taxa per utilització privativa o aprofitament especial del domini públic. En l’actual context, estos sectors estan disparant els seus beneficis de manera molt important: dels 279.000 euros de taxa es que va pagar des de l’últim trimestre de 2020 al tercer del 2021, hem passat a 377.500 al següent periode equivalent, el que suposa un increment del 35% de la facturació. Ara anem a comprovar si, fins i tot, haurien haver pagat més”.

Per comprovar que la facturació dels últims 4 anys d’estes empreses s’ajusta a la realitat, l’Ajuntament comptarà amb un estudi realitzat per una empresa externa sense cost per a les arques municipals, ja que el benefici d’esta empresa sorgirà d’una part de l’increment del que l’Ajuntament recaude de més en base al seu treball. “És una fòrmula amb la que estalviem recursos humans en la fiscalització dels pagaments, i no generem cap despesa, sinó uns beneficis que encara no sabem a quina xifra podran arribar però que no descartem que puguen ser significatius. No es tracta més que de fer complir la llei i que paguen allò que els toca, igual que fan les persones que els paguen a ells per estos serveis”, assenyalava Natàlia Enguix.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?