ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reurbanitzarà l’entorn de les vivendes del grup Ramón-Llín amb fons de la Diputació i l’IVACE

L’Ajuntament trau a licitació una actuació que preten revitalitzar la zona donant un major protagonisme al vianant
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 18, 2024
112 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4244 ontinyent carrer ramon llin

L’Ajuntament d’Ontinyent reurbanitzarà l’entorn de les vivendes del grup de vivendes del carrer Ramón-Llín amb fons aportats la Diputació de València i l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). El regidor de Territori, Óscar Borrell, explicava que “Es tracta d’un projecte de reurbanització global, que preten revitalitzar la zona, recuperant espais per a les persones vianants i vehicles no motoritzats, millorant la seua comoditat i seguretat vial”.

Borrell destacava que el fet que l’actuació «és faça íntegrament amb fons procedents d’altres administracions, ja que l’actuació ha eixit a concurs públic amb un pressupost base de licitació de 877.764 euros (Iva inclós), comptant-se amb una subvenció de 244.218 euros de l’IVACE cofinançada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, i amb el suport de la Diputació de València per assumir la resta dels diners que supose el cost de l’obra”.

En aquest sentit, el regidor destacava la importància “de comptar amb fons externs per poder dur a terme millores com aquesta a la ciutat. De l’IVACE hem aconseguit una de les “ajudes en matèria de mobilitat sostenible” obtinguda en concurrència competitiva, com tantes altres que venim aconseguint gràcies a la presentació de bons projectes. I el suport de la Diputació, que va a ser clau per fer realitat esta actuació, està vinculat al pacte de Govern pel qual hem aconseguit que a que la corporació provincial s’involucre en aquest i altres projectes que van a ser importants per a la nostra ciutat, per un montant total de 15 milions d’euros».

En l’entorn de la zona del grup Ramón-Llín es troben diversos edificis i dependències municipals amb seus com les del Consell Local de la Joventut d’Ontinyent; la UNED; l’Associació de Jubilats i Pensionostes; el Centre Ocupacional José Antonio Bodoque o el Centre d’Iniciativa Cultural de Sant Rafel, “les persones usuàries dels quals van a beneficiar-se especialment d’esta actuació”.

La intervenció permetrà crear una plataforma única sense desnivells amb paviment de major qualitat, amb una pavimentació uniforme que eliminarà totes les barreres arquitectòniques, i ampliant al màxim l’espai per a les persones vianants, que actualment disposen de voreres que no superen els 80 centímetres, i que després d’esta actuació disposaran d’espais completament d’ús peatonal i en qualsevol cas sempre tindran una amplària mínima superior als 3 metres.

L’actuació ampliarà considerablement l’arbrat, mantenint els exemplars existents i introduint nombrosos elements de jardineria i sistemes de reg automatizat; renovarà integralment la xarxa d’enllumenat públic afavorint l’eficiència energètica; i renovarà les xarxes obsoletes i l’avaquació d’aigües.

La regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, recordava que esta intervenció està inclosa en el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible aprovat per l’Ajuntament d’Ontinyent, “i serà una mostra més d’actuació generadora de nous espais urbans per afavorir la convivència i el benestar emocional de les persones, convertint la zona en una referència urbana i cultural del barri de Sant Rafel”. El termini per a la presentació d’ofertes es perllongarà fins al proper 9 d’abril a les 23:59 hores, i una volta adjudicada, el termini estimat per a l’execució de l’actuació serà de 6 mesos.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia reforça els vincles culturals amb l’Instituto Cervantes per a la tercera edició de ‘Gandia Pensa’

L'Instituto Cervantes participarà en el cicle 'Gandia Pensa' amb una tercera edició que permetrà que…

El Govern d’Espanya destina 60 milions a reparar infraestructures agrícoles a la Ribera Alta

El Govern d’Espanya, a través del Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació, invertirà un total de…

Carla Gallego Ibáñez es nombrada Musa de la Música de Torrent

La Unió Musical de Torrent ha designado a *Carla Gallego Ibáñez* como su nueva Musa…

Otras noticias

Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'entrevista entre Jorge Rodríguez i Marciano Gómez.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

Por Toni Cuquerella
ganadera blanca1 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

De diseñadora de moda en Valencia a ganadera en El Palomar

Por Agronews
Reunió de la regidora Gandia amb els veïns afectats.
La Vall d'Albaida

Queixes de veïns i expedients oberts: Ontinyent torna a exigir a la Conselleria una solució a les males olors d’una depuradora

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
El capità Moro d'Ontinyent 2025, davant la tribuna d'autoritats.
La Vall d'Albaida

Ontinyent viu una Entrada de Moros i Cristians històrica amb la distinció d’Interés Turístic Internacional

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?