BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 19 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent resoldrà el contracte amb la concessionària dels centres cívics si no cobreix en breu les baixes dels monitors

Els serveis jurídics municipals avalen una resolució amb l’empresa Quatre Fulles que legalment no es podia fer pels retards en els impagaments, i que permetrà iniciar la licitació a una nova empresa
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 16, 2023
22 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4662 ontinyent reunio usuaries centres civics

L’Ajuntament d’Ontinyent resoldrà el contracte amb l’empresa Quatre Fulles SL sobre la gestó de les activitats als centres cívics municipals, si aquesta no cobreix abans de dimarts les baixes dels monitors i monitores dels centres cívics. Així ho ha anunciat la regidora de Política per a les Persones, Paula Soler, qui ha explicat que “aquesta resolució, avalada pels serveis jurídics municipals, no es podia realitzar legalment pels impagaments al personal, ja que en haver pagat en desembre l’empresa part dels seus deutes acumulats, la situació no reunia els requisits per a justificar una rescisió unilateral, segons la llei de contractes”.

Soler lamentava “els problemes generats a les persones usuàries. Si algú vol botar-se la llei per resoldre aquest conflicte, que ho diga, perquè nosaltres no anem a fer-ho”. La regidora ha recordat que la Generalitat Valenciana també està tenint problemes en esta empresa, que a hores d’ara té ilocalitzable a la seua administradora única, “cosa que complica encara més les coses”. La regidora explicava que “des de finals de l’any passat hem estat intentat subrograr el servei a altres empreses, però els deutes de Quatre Fulles van fer fer que es tiraren arrere. Ara, després que l’empresa no haja cobert les baixes de fins a tres monitoris i monitores, si que podem actuar”. Cal recordar que la rescisió unilateral de contracte pels impagaments sols pot ser a instància dels treballadors i treballadores, no mai per l’Ajuntament, cosa que no ha ocorregut.

“És decebedor que un dirigent polític que a més fa funcions d’assessor tinga un desconeixement tan ample de com funciona l’administració local, i desconega que la llei de contractes estableix una sèrie de requisits per resoldre aquest tipus de contractacions. Perquè si ho coneix, està fent un exercici de demagògia inacceptable”.

L’Ajuntament va fer un requeriment a l’empresa que donava a Quatre Fulles un termini per actuar que finalitza dilluns, data a partir de la qual es podrà resoldre legalment el contracte i iniciar el procés de licitació per contractar una nova empresa. Amb tot, Paula Soler adverteix que “si l’empresa reclama i està en contra de la resolució, l’assumpte aniria al Consell Jurídic Consultiu, el que allargaria els tràmits. El camí que ha de seguir l’Ajuntament no pot ser altre que el de la llei i el de respectar els terminis que aquesta estableix. Hi ha qui pareix que vullga crear més embolics en una situació que ja de per sí és molt complexa, però ha de quedar clar que estem fent allò que podem fer complint la llei. Lamentem que la situació afecte a les persones usuàries, i anem a tractar que tinguen activitats i alternatives al seu abast el més aviat possible”, concloïa.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Vivienda Social, Biohabitabilidad y Salud e Inteligencia Artificial y tecnologías punteras como BIM, en Construmat 2025

Construmat se ha posicionado como un punto de encuentro clave para los profesionales del ámbito…

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?