ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent repartirà 7.000 mascaretes del Clúster Tèxtil als centres educatius per potenciar la seguretat en l’inici de curs

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 3, 2021
47 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’alcalde i el regidor d’Educació es reuneixen amb les direccions dels centres per ultimar detalls de la tornada a les aules a partir del 8 de setembre

L’Ajuntament d’Ontinyent va a repartir 7.000 mascaretes entre els centres educatius de la ciutat per tal de potenciar la seguretat al nou curs acadèmic, elaborades a la ciutat per empreses del Clúster Tèxtil Sanitari ontinyentí. Així s’anunciava a la reuniò preparatòria de l’inici de curs que tenia lloc aquest dijous, presidida per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i amb presència del regidor d’Educació, Oscar Borrell, i representants de les direccions dels centres i el departament d’Educació.

Jorge Rodríguez agraïa la tasca i la implicació del personal dels centres durant el curs 2020-2021, “un curs complexe i difícil on ha estat necessari fer un gran esforç organitzatiu per poder formar a l’alumnat de manera presencial tot i el context de pandèmia”, i encoratjava als presents “a començar amb ànims i molta força el curs 2021-2022”.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell, explicava que “a l’igual que vam fer l’any passat, són mascaretes elaborades a la ciutat, i amb l’adquisició de les quals estem donant suport a les empreses que estan produint-les dins del Clúster del Tèxtil Sanitari que estem potenciant per mantenir l’activitat econòmica local”, manifestava. Estes mascaretes es repartiran per a la seua distribució entre l’alumnat de Primària, Batxillerat, cicles de FP, ESO, Conservatori i Escola d’Adults.

A la reunió també es parlava al voltant d’altres mesures de seguretat que inclouen el tancament dels carrers dels col·legis a l’entrada i eixida als mateixos; i l’ampliació de l’experiència pilot iniciada el curs passat amb l’oferiment als centres de la possibilitat de fer ús d’espais públics per a la docència. En aquest sentit, en la reunió es valorava molt positivament la iniciativa i els seus resultats, de manera que l’ajuntament torna a posar a

disposició i amplia els espais que podran utilitzar els centres, i que inclouen tant els espais tancats (Palau de La Vila, Sala Gomis, Poliesportiu, etc) com els parcs i jardins o fins i tot la via pública.

Per altra banda, Borrell explicava que l’empresa Mantas Mora continua elaborant la ‘Mantaescola’ i es pot adquirir de cara als mesos de més fred, als quals de moment la normativa preveu mantenir les finestres obertes. El regidor també explicava que la ciutat optarà un any més a participar de les subvencions autonòmiques per a activitats extraescolars i escoles d’estiu, i que l’Ajuntament ha repasat l’estat de les obres del pla ‘Edificant’, a més de fer-se obres d’acondicionament en alguns centres com el Bonavista, Carmelo Ripoll i Lluis Vives de cara a l’inici de curs.

Tags: Ontinyent
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?