BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 23 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent regula l’atorgament d’ajudes a entitats socioeconòmiques per concurrència competitiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 10, 2022
24 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El CES aprova l’esborrany de la nova ordenança reguladora, que valora aspectes com que les activitats es realitzen a diferents barris, estiguen obertes a tota la població o tinguen caràcter innovador

El Consell Econòmic i Social (CES) d’Ontinyent aprovava aquest dijous l’esborrany de la nova ordenança que regula l’atorgament d’ajudes a entitats socioeconòmiques locals pel sistema de concurrència competitiva. Ho feia en una reunió que tenia lloc a l’espai coworking “Soterrani de les Idees”.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, explicava que “l’Ajuntament d’Ontinyent ve concedint subvencions nominatives a les associacions de caràcter socio-econòmic, en les quals s’ha intentat tenir en compte les realitats i circumstàncies particulars de cadascuna d’elles. Estes subvencions han estat ratificades pel Consell Econòmic i Social abans de la seua concessió, però vista l’experiència acumulada es considera oportú que hi haja criteris objectius per a dita concessió”.

En concret, seran subvencionables els programes d’activitats a desenvolupar per les entitats, referides a projectes de promoció i foment de l’activitat econòmica a Ontinyent, dinamització comercial, innovació empresarial, aixi com accions de promoció de la ciutat. El programa d’activitats subvencionables haurà de tenir una sèrie de característiques que es determinen al text de les bases, i que inclouen que aquestes mostren un clar interés social i de dinamització econòmica; es desenvolupen a la ciutat d’Ontinyent; o que continguen una relació detallada de totes les activitats previstes.

El document també detalla un extens apartat de criteris de valoració, al que es ponderen aspectes com que les activitats es realitzen a diferents barris; estiguen obertes a tota la població; tinguen caràcter innovador; promoguen la interacció o col·laboració entre diferents entitats/col·lectius locals; contribuixquen a promocionar la ciutat d’Ontinyent fora del municipi, entre altres qüestions. La quantia màxima de la subvenció atorgada a cada entitat podrà arribar fins el 100% del cost de les activitats indicades a la memòria, amb el límit màxim per entitat que s’indicarà en cada convocatòria, però en tot cas amb un import mínim de 1.000 euros.

A la reunió del CES taambé s’abordava la memòria d’activitats del CES de 2021 i la previssió per a 2022, que inclouen algunes com ara la represa de la campanya de dinamització comercial de la Fira de Tendes, Tapes i Rock; la creació d’una marca gastronòmica pròpia d’Ontinyent, o accions de dinamització de l’ocupació, entre d’altres.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Organización y gastronomía: cómo acertar al planificar un evento

Cada vez que se organiza un evento —una boda, una celebración de empresa o una…

Ontinyent acull les VI Jornades ‘La Escalera’, amb figures de primer nivell en art, economia i filosofia

Ontinyent acollirà aquest cap de setmana la celebració de les VI Jornades 'La Escalera', una…

Chelva recordará la tradición del transporte de troncos por el río Turia hasta València

Durante dos días Chelva, la capital de la Serranía, recordará la tradición del transporte fluvial…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?