ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obten vora 200.000 euros en subvencions en 2022 per a les seues polítiques d’igualtat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 7, 2022
26 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Les ajudes obtingudes del Pla Corresponsables, el Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere i la Xarxa Valenciana de Municipis Protegits Contra la Violència de Gènere tenen en consideració l’intens treball municipal en esta matèria

Les polítiques d’Igualtat i contra la Violència de Gènere de l’Ajuntament d’Ontinyent s’acosten enguany a la xifra de 200.000 euros obtinguts d’altres administracions. La regidora d’Igualtat, Natàlia Enguix, ha destacat que “és una molt bona noticia i un alicient per seguir amb l’intens treball municipal que està fent-se des de l’Ajuntament en esta matèria, que està sent referent per a altres localitats”, manifestava.

En concret, les ajudes obtingudes del Pla Corresponsables (158.900 euros del Govern d’Espanya rebuts a través de la Generalitat), i la Xarxa Valenciana de Municipis Protegits Contra la Violència de Gènere (8.570 euros de la Diputació de València) han estat ajudes que han permés posar en marxa nous recursos de conciliació (quatre escoles d’estiu i una ludoteca) i tallers de prevenció i detecció de violència de gènere en la infància i adolescència.

L’ajuda del Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere (24.720 euros del Ministeri d’Igualtat) ha tingut un augment de més de 6.000 euros respecte a l’any anterior en tenir en consideració diferents aspectes del treball municipal en esta matèria, com la creació i difusió de recursos per agilitzar l’asistència a les víctimes, o impulsar la coordinació de la policia local amb les forces i cosos de seguretat de l’estat. A estes ajudes es podria afegir en breu altre sol·licitada a la Conselleria d’Igualtat i Polítiques inclusives per al foment de la igualtat d’oportunitats, altres 8.200 euros que estan pendents de resolució.

Taller de formació per al Consell de les Dones

Dins del treball que la regidoria d’Igualtat porta a terme durant l’any per impulsar la igualtat real entre dones i homes, aquest divendres i dissabte tindrà lloc un taller per a les integrants del Consell Municipal de les Dones per la Igualtat d’Ontinyent. Aquest Consell és l’òrgan de participació sectorial de caràcter consultiu, d’assessorament i propositiu, creat des de l’Ajuntament per articular vies de participació social de les dones d’Ontinyent i de les seues associacions en els assumptes municipals.

En concret, el taller ‘Creixent Juntes’ serà formatiu i de cohesió grupal, per tal d’afavorir que les associacions i dones a títol individual que formen part d’aquest Consell treballen en la detecció d’aspectes que permeten avançar en les polítiques d’igualtat, i traslladar millor a la ciutadania i als seus col·lectius les accions que es duen a terme en aquest Consell. El taller estarà coordinat per la formadora professional de grups Araceli Caballero, amb ampla experiència en esta matèria.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?