ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri la temporada de bany amb una jornada de portes obertes a la piscina d’estiu municipal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 9, 2022
39 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

La piscina municipal serà la seu de les activitats de fi de curs dels centres educatius

Una jornada de portes obertes obrirà aquest dissabte 11 de juny la nova temporada de bany a la piscina municipal d’Ontinyent. El regidor d’Esports, Óscar Borrell, destacava la qualitat d’un servei “que vam aconseguir no interrompre per la pandèmia. Tenint cura de les normes anticovid, reduint l’aforament i augmentant la dotació per a neteges i personal, no va haver cap constància de contagi i els anàlisi de l’aigua foren idonis en tot moment. Ara ja podem reobrir amb normalitat i ho fem amb la tradicional primera jornada d’accés gratuït», assenyalava.

L’horari d’oci per al públic en general serà de les 10:30 fins les 20:30 hores ininterrompudament de dilluns a divendres; i dissabtes, diumenges i festius de 10:30 a 20:00 hores. Els clubs locals com el Club Natació Ontinyent o el Club de Triatló tindran disponibilitat especial fora d’estos horaris. Una altra novetat enguany serà l’obertura del servei d’hostaleria en unes noves instal·lacions que han estat d’obres gràcies a la inversió del projecte europeu EDUSI i que estarà a càrrec de l’hosteler local Juan Robledillo. Des d’esta setmana, a més, s’ha obert el termini per a inscriure’s als cursos de natació que tindran lloc a la piscina aquest estiu.

Cal destacar també que la propera setmana, dissabte 18 de juny, tindrà lloc una competició d’aquatló de la Federació de Triatló CV organitzada pel Club de Triatló Ontinyent amb la col·laboració de l’Ajuntament, que serà puntuable per als Jocs Escolars de la Comunitat Valenciana i comptarà amb una nombrosa participació de xiquets i xiquetes d’entre 6 i

16 anys. Igualment, és ressenyable que les instal·lacions de la piscina serà utilitzada per nombrosos centres educatius per a les seues activitats de fi de curs en la setmana d’inauguració, amb la previsió que al voltant de 1500 alumnes participen de les mateixes.

Óscar Borrell manifestava que “la Piscina té una gran utilitat per al temps d’oci i diversió de grans i menuts, i es converteix en epicentre estiuenc amb la participació de més de 10 escoles esportives i les i els esportistes de grups com ADIEM”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?