ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent invertirà 1’8 milions d’euros més als propers 12 mesos en modernització dels polígons industrials

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 24, 2022
38 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Jorge Rodríguez destaca en l’Assamblea General de FEPEVAL que amb les noves inversions s’arribarà als 6’5 milions en millores al període 2017-2023 cofinançades per Ajuntament, Generalitat, Diputació i particulars

Els polígons industrials d’Ontinyent seran objecte de noves millores per valor de 1.820.000 euros als propers 12 mesos. Així ho avançava l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, en l’Assemblea General de FEPEVAL, la Federació de Polígons Empresarials de la Comunitat Valenciana, que tenia lloc aquest dijous a la seua d’ATEVAL a Ontinyent, i on el primer edil destacava l’esforç realitzat “per convertir els polígons en autèntiques àrees industrials més competitives, capacitades i atractives per a la captació d’empreses”.

L’alcalde d’Ontinyent explicava que gràcies a la cooperació entre Ajuntament, Generalitat, Diputació i particulars, s’arribarà així als 6’5 milions d’euros invertits en tan sols 6 anys, al període 2017-2023. Jorge Rodríguez afegia que “totes i tots pasem moltes hores de les nostres vides als llocs de treball, i comptar amb espais cada volta més dignes, habitables, eficients i còmodes per treballar és sense dubte un pas endavant com a societat”, assenyalava.

En concret, el primer edil feia al·lusió als 870.000 euros que invertiran l’IVACE (depenent de la Conselleria d’Economia Sostenible) i l’Ajuntament d’Ontinyent en noves millores millores d’infrastructures i serveis a les àrees industrials del Pla, Sant Vicent i Casa Balones. A esta quantitat s’afegiran les fases II i III del Pla Municipal de Polígons Industrials, per un import de 950.000 euros aportats per l’Ajuntament i els propietaris particulars. En total, entre totes dues línies d’acció, seran 1.820.000 euros entre Ajuntament (670.000), Generalitat (600.000) i particulars (550.000).

Cal recordar que estes quantitats s’afegiran a les invertides al periode 2017-2021 en accions com la reurbanització de l’Avinguda del Tèxtil executada per l’Ajuntament i la Diputació de València (1’1 milions d’euros); les millores dels plans de l’IVACE cofinançades per esta entitat i l’Ajuntament als polígons de l’Altet, Sant Vicent, El Pla, Balones i Àrea 37 (3 milions d’euros en total); o la primera fase del Pla Municipal de Millora de polígons, amb més de 500.000 euros en diversos espais.

L’alcalde també recordava que al marc de l’aposta per donar suport a l’activitat empresarial a la ciutat, l’Ajuntament també ha posat en marxa noves bonificacions fiscals, avantatges i instruments per facilitar el creixement de les empreses. Una línia d’acció global que està ajudant a l’obtenció de bons resultats, com la consecució de les menors xifres d’atur industrial dels últims 15 anys, o el fet que Ontinyent lidere la ràtio d’indústries per càpita a la província de València.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?