ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Ontinyent il·lusiona’ porta un cap de setmana ple d’activitats nadalenques a la ciutat

El Mercat de Nadal es reprendrà el proper divendres 22 i el Festival de Circ i Teatre continuarà el dissabte 23 de desembre
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 18, 2023
329 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
6880 ontinyent illusiona 2023

Ontinyent vivia aquest divendres, dissabte i diumenge un cap de setmana ple d’activitats nadalenques als diferents barris de la ciutat. Així, el divendres la Plaça de la Concepció s’omplia de gom a gom per donar inici al XII Festival de Circ i Teatre i el Mercat de Nadal. Un ambient festiu que continuava el dissabte també amb l’arribada del carter reial que visitava els barris del Llombo, Sant Rafel i Sant Josep i es reprendrà el divendres 22 amb el Mercat de Nadal i dissabte 23 amb el Festival de Circ i Teatre.

Durant aquest cap de setmana, el Festival de Circ i Teatre s’obria divendres a la Plaça de la Concepció amb l’espectacle ‘Karpaty’, de la companyia ‘La Troupe Malabo’. Un espectacle inaugural que abordava les diferents tècniques del circ com música en directe, el clown i, fins I tot, piruetes. La programació continuava dissabte amb l’espectacle “White Bottom”, el qual sorprenia al públic assistent al parc Pere IV amb la seua proposta divertida, de piruetes, llums i malabars. 

La regidora de Festes i coordinadora del Festival, Àngels Muñoz, destacava que el festival de circ i teatre al carrer “és una proposta cultural totalment consolidada a la ciutat, que els xiquets i xiquetes ja esperen amb il·lusió quan s’arrimen estes dates i que estem poden gaudir en un ambient nadalenc d’allò més bonic”. La regidora animava a la ciutadania a assistir a la següent actuació, dissabte 23 a les 12:00h i a les 18:30h a la Plaça Major, amb l’espectable “Home” de la companyia Cris is Clown, amb una proposta “trepidant, emocionant i hilarant”, manifestava.

El Mercat de Nadal impulsat per l’Ajuntament a la Plaça de la Concepció també tenia una gran acollida al llarg del cap de setmana, al qual veïns i visitants podien adquirir tota classe de productes enmig d’una decoració especial presidida pel gran arbre de Nadal de la plaça alhora que gaudien d’activitats culturals per a tota la família. 

La regidora de Promoció Econòmica i vicepresidenta de la Diputació de València, Natàlia Enguix, destacava que el mercat, que incloïa animació musical divendres, actuacions infantils en els matins de dissabte i diumenge així com l’actuació “Nadal amb veu de dones” a càrrec d’Ad Libitum “ha tingut una molt bona resposta que no podem més que agrair a la ciutadania, com també l’esforç als establiments locals que han participat per contribuir al gran ambient nadalenc que hem tingut aquest cap de setmana a la ciutat”. Enguix animava a tota la comarca i localitats veïnes “a seguir acompanyant-nos estos dies, i fer les compres al segon cap de setmana del Mercat de Nadal d’Ontinyent el proper 22, 23 I 24 de desembre, on podran trobar tot allò que necessiten enmig d’un ambient d’allò més atractiu», assenyalava.

Dissabte també era la jornada en la que l’Associació d’Amics dels Reis Mags d’Ontinyent organitzava amb la col·laboració de l’Ajuntament, diverses activitats amb motiu de l’arribada del Carter dels Reis d’Orient a la ciutat, que incloïen recorreguts i recepcions als xiquets i xiquetes als barris del Llombo (de matí), Sant Rafel (de vesprada) i Sant Josep (per la vesprada-nit), tenint lloc en aquesta última visita una recepció multitudinària en una carpa ubicada al pati del Museu Tèxtil. 

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

L'Ajuntament d'Aielo de Malferit ha fet efectiva aquesta setmana una de les clàusules principals de…

Otras noticias

1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

Nino Bravo s’acomiada d’Aielo de Malferit

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?